Inspiring Women: Anna Warrington!

Skærmbillede 2016-02-20 kl. 11.47.34.png

Bloggen har i dag besøg har smukke, kloge og seje Anna Warrington! Til dagligt kan man finde Anna på bloggen annawarrington.dk, i træningscentret eller på skolebænken! Anna er en pige med bange bolde i luften og i dag deler hun lidt om hendes liv med os! Enjoy! (billederne i indlægget er lånt fra Annas Instagramprofil @annawarringtondk.)

The blog is today visited by beautiful, smart and amazing Anna Warrington! You can normally find Anna at her blog annawarrington.dk, in the gym or in school! Anna is a busy girl and today she shares a little about her life with us! Enjoy! (The images in the post comes from Annas Instagram profile @annawarringtondk.)

Skærmbillede 2016-02-20 kl. 11.55.06.png

Hvad er sundhed for Anna Warrington? (What is health for Anna Warrington?)

Sundhed er for mig at have det godt. Ganske simpelt og alligevel virkelig kompleks. Fysisk har jeg det godt, når jeg træner, det min krop kan holde til og når jeg spiser sundt og nærende, så jeg har energi til dagen. Psykisk har jeg det godt, når jeg føler mig i balance. Det kan både være med rødvin og chokolade med veninderne, men det kan også være en god salat med masser af grøntsager og tidligt i seng.

Health for me is to feel good. Very simple but still very complex. Physically I feel good when I train what my body can manage and eats nourishing. Mentally I feel good when I am in balance. It can be with red wine, chocolate and girlfriends or it can be with a good salad and early to bed.

Hvordan starter din dag? (How does a regular day begin?)

Min dag starter altid med musik, sort kaffe og god tid. Jeg HADER at have travlt om morgenen og bruger altid god tid på at vågne. Jeg spiser typisk en portion havregrød med æggehvider og proteinpulver toppet med frisk frugt, nødder eller noget peanutbutter. Alternativt spiser jeg æg, frugt og nødder.

My day always starts with music, black coffee and plenty of time. I HATE being busy in the mornings! I need time to wake up. I typically eat a portion of oatmeal with egg whites and protein powder topped with fresh fruit, nuts or peanut butter. Alternatively, I eat eggs, fruit and nuts.

Skærmbillede 2016-02-20 kl. 11.56.20.png

Hvad er din livret? (What is your favourite dish?)

Hmm, min livret er nok små retter og mange af dem. Noget ala tapas, brunch eller noget lignende, hvor man kan lave mange små lækre hapsere og spise i godt selskab. Det må gerne være en god blanding af salt, sødt, sprødt, blødt, lunt og koldt.

Hhm, my favourite dish must be small dishes and lots of them. Something like tapas or brunch where you can sit for a long time in good company. I like it when it is a mix of salt, sweet, crispy, soft, hot and cold tastes.

Hvad træner du og hvor ofte træner du? (What do you train and how often?)

Jeg styrketræner og har gjort det on/off i mange år, men har desværre problemer med mine hofter og er derfor opereret 9 gange. Det har naturligvis betydet en del pauser fra træningen og jeg har måtte acceptere, at det ikke er hverken sundt eller godt for mig at træne 6 gange om ugen, da jeg får øgede smerter og presser min krop for meget. Nu træner jeg 2-3 gange om ugen med forskellige øvelser og jeg elsker det.

I do strength training and have been doing this on and off for many years. Unfortunately, I have a problem with my hips and has been under surgery 9 times. It has meant a lot of breaks from training and I have needed to accept that it is not healthy for me to train 6 times a week since I will be in a lot of pain! Today I train 2-3 times a week and I love it!

Skærmbillede 2016-02-20 kl. 11.54.02.png

Hvad kan du ikke leve uden? (What can you not live without?)

Altså ud over de klassiske som mennesker jeg holder af, så kan jeg ikke leve uden tid alene. Jeg fungerer bedst hvis jeg får ladet op hele alene med en god film, noget musik eller en god bog. Jeg elsker at være aktiv og at være sammen med mange mennesker, så jeg har altid mange projekter i gang, men jeg har kun overskud til at være noget for andre hvis jeg også trækker stikket ind i mellem og er noget for mig selv. Min kalender er derfor benhårdt delt op i aktiviteter og hvile derhjemme.

Besides, all the classic things I cannot live without me-time. I function best if I have rested with a good movie, some music or a good book  by myself. I love being active and being together with people and I have always a lot of projects going on so I need to pull the plug sometimes! My calendar is filled with plans and rest at home.

Hvad er din guilty pleasure? (What is your guilty pleasure?)

Bland selv slik! Jeg elsker bland selv slik og helst så kunstigt som muligt. Det er helt forfærdeligt og har jo ingen næringsværdi overhovedet, men jeg er vild med den barnlige glæde at træde ind i en slikbutik med farver overalt og en sød duft af vingummi. Det er fantastisk at fylde en pose med godter og sætte en dårlig gyserfilm på.

Candy! I love mixing my own candy. It is not healthy at all but I love it. I feel like a little child every time I enter a big candy store. I love eating it while watching a bad horror movie.

Skærmbillede 2016-02-20 kl. 12.00.57.png

Hvad er dit bedste sundhedstip? (What is your best health-tip?)

Mit bedste sundhedstip er, at finde ud af hvordan du gerne vil leve dit liv og så tilpasse sundheden dertil – ikke omvendt. Det nytter ikke noget at have en forventning om, at du skulle morgentræne hver morgen, hvis du møder tidligt på arbejde. Eller have en idé om at du skal spise smoothies til morgenmad hver morgen, hvis du virkelig hader blendet frugt eller opvask fra morgenstunden. Realistiske forventninger til dig selv og din hverdag, gør det langt nemmere at opnå langsigtede sundhedsmål, hvor du endda også nyder din livsstil.

My best health tip is to figure out how to live your life and then fit in the health and not the other way around. You need realistic expextations will make it much easier to achieve your goals!

The A - WAY!

Tak for nu!

A

En tanke omkring “Inspiring Women: Anna Warrington!

  1. Pingback: Hurtig aftensmad | Anna Warrington

Skriv et svar

