Healthy Snacks on the Go!

vvvv.jpg

Hvad du spiser mellem de store måltider er utrolig vigtigt for vægttab, vægtvedligeholdelse og din generelle sundhed! Det er de små mellemmåltider, hvor ens blodsukker falder, hvor man nemt kan falde i en fælde og spise noget junk! Nedenfor finder du 4 gode alternativer til de usunde snacks! 🙂

What you eat in between your main meals are very important for weight loss, weight maintenance and overall health. When your blood sugar falls between meals you can easily fall into a trap and eat some junk instead of a healthy snack. Below you can find som great alternatives to the unhealthy snacks! 🙂

gronsagsstave.png

  • Grøntsagsstave som fx gulerødder & agurk (vegetable sticks, for example carrots)
  • Frugt i både evt. med peanutbutter (Fruit in slices for example with peanut butter)

500ab2d0a7d2cf9b_sliced-fruit.jpg

  • Bær og druer. De kan evt. være frosne (Berries and grapes. Maybe frozen?)
  • Forskellige nødder evt. blandet med rosiner (Nuts mixed with raisins)

c350aa28d4da43c4ac38cb4b5a756a1c.jpg
The A - WAY!

Happy Snacking!

A

Reklamer

2 tanker omkring “Healthy Snacks on the Go!

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s