Hummel Training – Perfected by Energii!

Skærmbillede 2016-02-11 kl. 10.58.16.jpg

I sidste uge var jeg så heldig, at være inviteret med til lanceringen af Hummel’s helt nye Training kollektion, som er udviklet i samarbejde med Energii. Kollektionen hedder “Perfected by Energii” og kan findes her

Last week I was so lucky to be invited to the launch of Hummel’s brand new Training Collection which is developed in collaboration with Energii. The collection is called “Perfected by Energii” and can be found here

Skærmbillede 2016-02-11 kl. 10.52.07 (1).jpg

“Perfected by Energii” kollektionen er udviklet i samarbejde med træningseksperter fra Energii, sådan at pasform, støtte og funktionelle features passer til hård og energisk træning og giver den optimale oplevelse! Netop dette er utrolig vigtigt for mig! Mit træningstøj skal blive siddende og det gør denne kollektion! 🙂 Grunden til at jeg kan sige dette er, at efter vi fik præsenteret kollektionen, skulle vi selv ud og teste tøjet i en 45 minutters træning i Energii reformeren med Gitte Salling som instruktør!

“Perfected by Energii” is developed in collaboration with training experts from Energii so it fits and supports a tough and energetic training. This is very important for me! My workout clothing has to fit all movements and this collection meets this criteria. The reason I can say this is that we trained 45 minutes in the reformer and therefore tested the gear! 

Skærmbillede 2016-02-11 kl. 10.55.35.jpg

 

Det er vigtig for mig, når jeg træner, at designet er lækkert! Jeg gider ikke træne i gråt, gammelt og kedeligt træningstøj! Jeg vil have farver, print og motivation! 🙂 Hvis der er noget, den her kollektion ikke er, så er det kedelig! Du finder flotte pink farver, dyreprint, fremhævende mønstre og meget mere! Jeg er virkelig positiv overfor kollektionen og kan ikke vente med at træne i det igen!

Design is very important to me! I want to train in colors, prints and motivation! If there is one thing this collection is not it is boring! You find beautiful pink colors, animal print, and much more! I am really impressed by the collection and I cannot wait to train in it again!

Skærmbillede 2016-02-11 kl. 10.59.20.jpg
The A - WAY!

Hav en skøn dag!

A

 

Skriv et svar

