VALSØLILLE – I stedet for at presse selv!

IMG_1870.JPG

Hvis du ligesom mig, ikke altid lige har overskuddet til at stå at presse frisk juice om morgenen eller ikke har en juicer i hjemmet, så har jeg en god nyhed til dig! 🙂

Valsølille er netop ude med to nye friskpressede juicer, som smager ligeså godt, som hvis du selv pressede det! Juicerne jeg taler om, er deres nye Valsølille Gulerødder og deres nye Valsølille Æbler! Begge juicer er økologiske og smager friskt, lækkert og sundt!

Indlægget er sponsoreret

Skærmbillede 2016-02-10 kl. 07.22.01.png

Juicerne kan købes i 0,75 liter i Irma til 40 kroner og i 0,38 liter i 7-Eleven til ca. 30 kroner senere på året! Valsølille Appelsinjuice vil til foråret blive lanceret, da høstsæsonen i Valencia først begynder i starten af april! Jeg elsker appelsinjuice, så jeg glæder mig til at se, om juicen kan leve op til mine høje forventninger! 🙂

Lad mig endelig høre, hvad I syntes om dem!

The A - WAY!

Jeg er fan 😀

A

Skriv et svar

