My skincare night routines

Skærmbillede 2016-01-19 kl. 18.59.49.png

Der er flere af jer, der har efterspurgt et indlæg omkring mine morgen- og aftenrutiner og her får i så et lille indblik i mine aftenrutiner. Det er super hyggeligt at skrive de her indlæg og jeg håber, jeg kan inspirere jer!

There are several of you who have been asking about my morning and evening beauty routines. In this post, I will give you a little insight into my evening routine. I think is is super nice to write these posts and I hope I can inspire you!

VSCO Cam-1.jpg

My NIGHT routines:

Jeg forsøger, så vidt det er muligt, altid at holde mine hudplejeritualer hver aften! Det hænder, hvis jeg kommer sent hjem, at det glipper, men det er sjældent! Produkterne jeg bruger varierer og jeg kan godt lide at prøve forskellige produkter og se hvilke, som er gode for min hud. Blandt mine favoritter er Mádara, Jurlique og Bioderma.

I try always to keeping my skincare rituals every night! Sometimes, if I come home very late, it fails. The products I use vary and I like to try different products and see what works for my skin. Among my favourites at the moment is MádaraJurlique and Bioderma

VSCO Cam-2.jpg

My skincare routines: 

  • Jeg fjerner først min make-up med Bioderma’s Sensibio H20.
    First I will remove my make-up with Bioderma’s Sensibio H20.
  • Herefterter renser jeg mit ansigt med Mádara’s Purifying Foam. Denne foam er let og har ingen sæbeagtig følelse eller duft, som jeg til tider frygter hos en ansigtsrens. Den renser i dybden og passer til alle hudtyper.
    Then I clean my face with Mádara’s Purifying Foam. This foam is very light and has a great scent.
  • 1-2 gange om ugen renser min hud med Mádara’s Ultra purifying mud mask, som er en dybdegående ansigtsmaske. Den er meget aktiv og virker utrolig godt mod hudorme og andre urenheder. Jeg lader masken sidde i omkring 8 minutter og skyller den til sidst af med lunkent vand.
    1-2 times a week a clean my skon with Mádara’s Ultra purifying mud mask wich is a very effective facial mask. It is very active and and you let it stay on for 8 minutes, no longer!
  • Jeg bruger Balancing toner fra Mádara efter disse produkter. Jeg elsker duften af denne!
    I use a Balancing toner from Mádara after these products. I really love the smell of this!
  • Jeg afslutter min hudplejerutine med Madera’s Deep moisture fluid. Cremen har en duft af gran, som man lige skal vænne sig til, men når man har gjort det, bliver man vildt glad for cremen!
    I end my skincare routine with Madera’s Deep moisture fluid.
  • Derudover børster jeg tænder og hopper ellers i seng!
    Furthermore, I brush my teeth and then jumps to bed!

Mádara_top_billede_Juli_201.jpg

The A - WAY!

God rens!

A

Skriv et svar

