My Monthly Bucket List #February

my-bucket-list.jpg

Jeg syntes lige, det har været nytårsaften og nu er vi allerede i februar!? Januar har været så fyldt til randen med eksamenslæsning, arbejde og træning, at jeg fuldstændig glemte at dele en ønskeseddel for januar! Nu er det på tide, at I får min liste med ting, jeg gerne vil lave i februar måned! Februar står i min lejligheds tegn! Listen finder i nedenfor. 🙂

  • Nyde min tid i London med min mor med en masse lækker mad, god shopping og lange snakke! Kom gerne med ideer til spisesteder og seværdigheder!
  • Se Single i New York i biografen!
  • Lede efter nyt køkken til min lejlighed! (MEGET SPÆNDENDE!)
  • I IKEA og finde ting til min lejlighed!
  • Læse inden jeg skal sove i stedet for at være på computer og lignende!
  • Hænge mine nye plakater op fra Desenio!
  • Planlægge min fødselsdag! 😀
  • Få ryddet ud i mit skab!
  • Prøve et af Camilla Malmbergs hold hos The Studio!
  • Holde filmaften!

The A - WAY!

Hvad skal I i februar?

A

Skriv et svar

