My Training WEEK 5

IMG_1406.jpg

Træningen i sidste uge var hård, udfordrende og sjov! Sjov fordi jeg er begyndt at træne med min super seje veninde og vi har en fest hver eneste gang! Jeg har fået hende til at løbe med mig, så nu har jeg også fået en ny løbemakker! 🙂 I den her uge kommer der til at være en pause i træningen midt på ugen, da jeg skal til London med min mor, men det betyder ikke mindre træning overordnet set! Læs ugens program nedenfor!

My training last week was challenging, tough and fun! Fun because I trained with my super cool friend and we are having a blast everytime! I have gotten her to run with me as well, so now I have a new running mate! 🙂 Read this weeks program below!

IMG_1504.jpg

Training Program Week 5:

Monday: Full body Program

Tuesday: Full body Program

Wednesday: Pause

Thursday: Ab Program

Friday: Pause

Saturday: Full body Program

Sunday: 8-kilometer run + Ab Program
Skærmbillede 2016-01-15 kl. 21.36.26.png

The A - WAY!

A

Skriv et svar

