TomTom makes my running more fun!

IMG_0988.JPG

I slutningen af december var jeg så heldig at få det nye TomTom Spark Cardio + Music træningsur med tilhørende trådløse høretelefoner! Lige siden jeg fik uret ind af døren, har det siddet på mit håndled, hver gang jeg har været ude og løbe! Uret måler puls på håndleddet, kalorieforbrug, skridt, distance og har mange andre fede features. En feature, jeg som løber, er vild med, er at jeg kan høre musik på uret og jeg behøver altså ikke at løbe rundt med min kæmpe Iphone! 🙂

In the end of December I was so fortunate to get the new TomTom Spark Cardio + Music trainingwatch with wireless headphones! Ever since I got the watch I have been using it every time I have been out for a run! The watch measures pulse, calories burned, steps, distance and it has many other great features. One feature I  as a runner loves is that you can listen to music on the watch. Therefore I do not have to run around with my huge Iphone! 🙂

IMG_0972.JPG

Jeg kan godt lide at vide, hvor hurtigt jeg løber og det har tidligere været en udfordring, når jeg løb i naturen, hvilket er hvor jeg foretrækker at løbe! Med mit nye træningsur kan jeg nu kigge på håndleddet og jeg har alle informationer! Samtidig giver det mig også motivation, for jeg skal da ikke løbe langsommere end jeg plejer! 🙂

When I run I like to know how fast I am running! It has earlier been a challenge when running in the nature but with my TomTom Watch I can just look at my wrist and I have all the information needed! At the same time it gives me motivation because I should not run slower than usual! 🙂

IMG_0841.JPG

Ses vi på løbestierne i 2016?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

