My Training – WEEK 3

Skærmbillede 2016-01-15 kl. 21.34.25.png

Flere har efterspurgt, hvordan jeg træner, hvor meget jeg træner, hvor ofte osv. Jeg vil forsøge at efterkomme jeres ønske! 🙂 Fra nu af, vil jeg hver uge dele mine træningsplaner og holde jer opdateret på, om jeg får gennemført alle mine træninger! Jeg håber, I vil finde inspiration til jeres egen træning! Nedenfor finde I mine træningsplaner for uge 3! Jeg ved godt, det er en smule for sent, men for eftertiden vil indlægget ligge om mandagen!

Several of you have guys have asked about how I train, how much, how often and so on. From now I will post my training program every week and keep you updated if I get all my training sessions done! I hope you will find inspiration for your own training. Below you will find my training plans for week 3!

Training Program Week 3:

Monday: 1H Hatha Yoga & 1H Pilates

Tuesday: 30 min treadmill & 45 min strength training

Wednesday: Pause

Thursday: 1H H.I.T.

Friday: 8-kilometer run

Saturday: 1H Puls/strength session

Sunday: Long walk
Skærmbillede 2016-01-15 kl. 21.36.26.png

The A - WAY!

A

Skriv et svar

