The END of my TRX-Bootcamp!

IMG_0510.jpg

Som mange jer ved, har jeg siden den 7. november trænet TRX i TRX CPH, hvor jeg var på deres bootcamp! Jeg trænede 2 gange ugentligt sammen med de andre seje bootcampere og ellers var jeg flittig bruger, af de åbne hold i løbet af ugen, som man under forløbet, kan benytte sig af gratis! 🙂 I kan læse mere om TRX CPH og træningsformen her! 

IMG_0502.jpg

 

Målet med bootcampen var at opnå en øget muskelmasse, tabe et par kilo og samtidig få en stærkere core-stabilitet. Jeg opnåede desværre ikke et vægttab, hvilket er 100% min egen skyld, da jeg valgte ikke at følge den gode kostplan, vi fik givet, grundet personlige årsager. Til gengæld har jeg oplevet, at jeg er blevet stærkere over hele kroppen; jeg kan gå dybere i mine squats, jeg kan ligge i planken meget længere, min balance er forbedret og meget mere. En ting, jeg ikke har kunne længe, er at lave lunges uden smerter i knæ, men nu har jeg ikke længere problemer med disse, hvilket er skønt, da det er en fantastisk øvelse for ben og baller! 🙂

IMG_0506.jpg

Til de af jer der tænker, at det her lyder super fedt, kan jeg fortælle jer, at om en uge, lørdag den 23. januar, opstarter TRX CPH en ny bootcamp, ligesom den jeg har været på! Forløbet vil løbe frem til den 19. marts, så hvis du vil i sommerform eller bare gerne vil have mere livskvalitet i hverdagen, kan jeg varmt anbefale jer, at tilmelde jer campen! I kan læse mere om bootcampen og tilmelde jer den her!

The A - WAY!

God træning!

A

Skriv et svar

