10 Easy and Healthy New Year Resolutions

635864422896899086199432834_New-Year-Resolution-photo.jpg

Nytåret er nu en realitet og det betyder, at du kan begynde på en frisk, fortsætte som året for inden eller noget helt tredje – valget er op til DIG! Nedenfor finder du 10 nemme og tilmed også sunde nytårsfortsæt, som du hellere end gerne må adoptere! 🙂

The New Year is now a reality and it means that you can get a fresh start, continue as the year before, or something else – the choice is up to YOU! Below are 10 easy and even healthy New Year’s resolutions for you to adopt! 🙂

Rehydration.jpg

1. Drik vand og masser af det! Gerne inden du går i seng og så snart du står op!
1. Drink water and lots of it!

2. Stå 30 minutter tidligere op om morgenen. Det vil give dig energi, tid og overskud om morgenen og det vil påvirke resten af din dag positivt, selvom det måske ikke virker sådan, når du sætter vækkeuret!
2. Get up 30 minutes earlier in the morning! It gives you energy and time and it will affect the rest of your day in a possitive way! 

3. Cykel til arbejde eller til stationen! Den lille aktivitet betyder meget mere end du går og tror!
3. Bike to work or to the station! This little work-out means more than you think!

Bike-To-Work.jpg

4. Husk at bruge tid på dig selv hver uge! Om me-time for dig er massage, at ligge neglelak eller drikke kaffe med en veninde, så gør det! I det lange løb vil det betyde alverden for dit stressniveau og din glæde!
4. Remember to spend some time on yourself! It will mean the world for your happiness and your stress levels!

5. Lav en musikliste som giver dig lyst til at bevæge dig! Musik er en god motivationsfaktor og hvis du fx kalder din spilleliste “Get Moving”, vil det måske give det sidste spark.
5. Make a work-out playlist! Good music is a great motivational factor!

6. Kom udenfor og gå minimum 10 minutter efter aftensmaden. Det vil gøre, at du fordøjer din mad meget bedre og samtidig kan være med til at øge dit stofskifte.
6. Get outside to walk for at least 10 minutes every day after dinner!

7. Sluk alle elektroniske produkter inden du skal sove. Elektronik påvirker din nattesøvn og nattesøvn er ufattelig vigtig for at du fungerer perfekt i løbet af dagen.
7. Shut down all electronic equipment before going to bed! 

food-salad-healthy-lunch.jpg

8. Bestil altid den sundeste variant, når du er ude! I starten vil det måske være en udfordring, men med tiden vil det blive helt naturligt og her har du MANGE kalorier at spare!
8. Always order the healthy alternative! You can save alot calories!

9. Smil til alle og giv dem meget gerne komplimenter! Du vil blive overrasket over, hvilken effekt det har på dig og dit humør at gøre andre personer glade – også dem du ikke kender!
9. Smile to everyone and give out lots of compliments!

10. Inden du går i seng hver aften, tænk på alle de positive ting, der er sket for dig i løbet af dagen og KUN de positive! 🙂
10. Every night before you go to sleep think of all the positive things that has happened and ONLY the positve ones! 🙂

Tror I det er til at overskue? Har I selv nogle andre nytårsfortsæt I vil dele?

The A - WAY!

Godt nytår!

A

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s