New Year’s Resolutions??

NEW-YEARS-RESOLUTIONS-calendar.jpg

Vi er nu trådt ind i det nye og det betyder for mange, en masse forskellige nytårsforsæt! Jeg skal ikke stille mig selv hellig, jeg har skam også mine! 🙂 Jeg har det personligt lidt ambivalent med nytårsfortsæt. Man hører så tit om personer, som sætter sig for at træne HVER dag, kvitte sukkeret og alkohol med! Hvis ikke man inden, har været vant til at træne, har spist sundt og kun har indtaget alkohol ved særlige begivenheder, er disse nytårsfortsæt nærmest dødsdømt på forhånd, da de vil være alt for urealistiske!

We have now entered 2016 and this means a lot of different new year’s resolutions! I have them myself! I have a weird feeling about most of these resolutions. You hear so often about people whose new year’s resolutions is about working out EVERYDAY, quit sugar, smoking, alcohol etc. If you haven’t been used to training, eating healthy and only been drinking rarely, these New Year’s resolutions are almost doomed to begin with since they are too unrealistic.

131219131204-new-years-resolutions-diary-story-top.jpg

Når man laver nye nytårsfortsæt, er det vigtigt, at de er realistiske og overskuelige for DIG! Du skal gerne kunne holde dit nytårsfortsæt HELE året og ikke falde i allerede i februar! Lav et nytårsfortsæt som er udfordrende, men ikke umuligt! Der findes selvfølgelig undtagelser og dette kun fx være, hvis du om 3 måneder, vil have tabt så og så meget, skal løbe marathon eller noget tredje, så syntes jeg, det er helt i orden at stille hårdere nytårsfortsæt op for sig selv, men disse skal være tidsbegrænsede. En ting er dog det vigtigste – du SKAL have dig selv med og du SKAL gøre det for dig selv! 🙂

When setting your New Year’s resolutions it is important that they are realistic and manageable for YOU! You should be able to keep your resolutions the ENTIRE year! Make one that are challenging but not impossible! One thing is important – you MUST do these things for yourself! 🙂

Skærmbillede 2015-12-23 kl. 10.11.49.png

Inden længe vil jeg dele mine nytårsfortsæt med jer og vil utrolig gerne høre jeres også! 🙂
The A - WAY!

Godt nytår!

A

Skriv et svar

