Healthy Hangover Food! – 42 RAW

Raw42_4-928x522.jpg

Har du ikke prøvet 42 Raw endnu, er det bestemt et besøg værd! Hvis der er nogen af jer, som ikke kender til 42 Raw, er det en sund, plantebaseret restaurantkæde, hvor alt du vælger på kortet, er sundt, simpelt og gennemskueligt. 42 Raw serverer både morgenmad, frokost og aftensmad og har desuden et stort udvalg af drikkervarer, herunder kaffe, te og juicer. Menukortet kan ses på deres hjemmeside her!

Skærmbillede 2015-12-23 kl. 16.07.25.png

Det er ikke længe siden, jeg sidst var forbi og få deres tapas, som er et udvalg af af deres raw specialiteter. Her får du lidt af det hele, hvilket er perfekt for mig, som kan have lidt svært ved at beslutte sig! Du får både deres raw lasagne, thai nudler og deres lækre sandwich.

img_9431.jpg

Deres raw burger kan bestemt også anbefales! Til trods for at den er 100% plantebaseret, får man fornemmelsen og smagen af en RIGTIG burger med alt hvad hjertet begærer, samtidig med at du faktisk indtager et sundt og mættende måltid! Jeg tænker, det kan være en god tømmermandsburger her d.en 1. januar! 🙂

Jeg har endnu deres brunch og deres Acai-bowle til gode! Disse håber jeg rigtig snart, at skulle smage, for jeg har kun hørt positive ting om dem! 🙂

The A - WAY!

Måske ses vi?

A

Skriv et svar

