10 Fun facts about ME!

lets-talk-about-me.jpg

♥ Jeg går sjældent i byen, men det skal der snart ændres på!
– I rarely go out, but this has to be changed soon!

♥Jeg er VILD med Justin Bieber og har allerede billetter til hans koncert, når han kommer til Danmark til næste år! Yes, jeg sagde det!
– I am crazy about Justin Bieber and I already have tickets for his concert in Copenhagen next year! Yes, I said it!

♥Jeg er meget kræsen, hvad angår mænd!
– I am very picky about men!

♥Jeg har et hate/love forhold til træning. Det er det bedste, når det er overstået, men det er altså ikke altid det aller-bedste, når man står midt i det. I hvert fald ikke altid. 🙂
– I have a hate/love relationship to training. It is the best when it is over but it is not always the very best while I am at it. Or at least not everytime! 🙂

♥Jeg er flyttet 9 gange i mit liv!
– I have moved 9 times in my life!

♥Jeg er tidligere Danmarksmester og Danmarks-etter i tennis. Man må godt være stolt! 🙂
– I am a former nationalchamp in tennis! You are alowed to be proud!

♥Jeg går og snakker i søvne! Det er heldigvis blevet mindre med alderen.
– I sleeptalk and I sleepwalk! Luckily it is not that bad any longer! 

♥Der findes ikke noget bedre end at rejse! At rejse er at leve. Men syntes ALTID, det er skønt at komme hjem igen!
– There is nothing better than travelling! To travel is to leve. But I always think it is great to come home again!

♥Jeg er vild med sko og har mange af dem, især de høje af slagsen! Min roomie (som er en dreng) forstår ikke mit behov haha!
– I LOVE SHOES and I have alot of them! My roomie (a guy) do not understand my need haha!

♥Jeg ville ønske, at jeg kunne synge! Jeg må nok erkende, det er ikke her min karriere ligger! DESVÆRRE haha 😀
– I would wish I could sing! I must admit that singing never will be my career! UNFORTUNATELY haha 😀

Skærmbillede 2015-12-17 kl. 08.31.04.png

The A - WAY!

Love A

Skriv et svar

