TRX – a little update

IMG_0501.JPG

Som I ved herfra, har jeg siden den 7. november trænet på TRX Bootcamp i TRX CPH! For kort at opsummere, hvad TRX går ud på, foregår al din træning i en ophængt TRX-strop med to håndtag. Træningsformen er utrolig effektiv og samtidig funktionel, hvor du træner kun med egen kropsvægt. Træningen skulle forbedre styrken, balancen, smidigheden og core-styrken og du skulle igennem 1 TRX-time have trænet alle kroppens muskler igennem.

As mentioned here I have since the 7th of November been training on a TRX Bootcamp in TRX CPH! To briefly summarize TRX is a training form where you train in a suspended strap with two handles. TRX is very efficient and functional. You are only training with your own bodyweight. The training improves strength, balance, flexibility and core strength!

trx.jpg

Nu har jeg som sagt trænet TRX i en lille måned og jeg er helt bidt af det! For det første syntes jeg, det er super sjovt, trænerne er virkelig søde, sjove og motiverende og mine teammates er for seje! På denne lille måned kan jeg allerede mærke forbedringer i styrken i mine arme og især i min core, hvilket var et af topmålene ved Bootcampen! Motivationen er stadig i top og jeg glæder mig, hver gang jeg skal til træning! 🙂

I really like this kind of training! I think it is fun, the coaches are great and very motivating and the same counts for my teammates! In this month I can already feel improvements in my strength. My motivation is going and I look forward to every training! 🙂

IMG_0503.JPG

Et lille tip! Military Fitness Bootcamp, som jeg er på, opstarter igen den 23. januar og som noget nyt vil det også være muligt, at tilmelde sig Bootcampen Team Weight Loss, som starter den 17. januar. Jeg vil fortælle flere detaljer om disse i et senere indlæg 🙂

Stay fit!

A

Skriv et svar

