London here WE come!

IMG_2002.jpg

På fredag tager min far og jeg på vores årlige juletur til London, hvor der hvert år er pyntet så smukt op til jul, med julelys og julestads! Billederne er fra tidligere juleture og jeg kan ikke vente til at være tilbage og mærke stemningen. Hvert år får jeg en juletur til London i julegave i stedet for julegaver. Jeg syntes, det er den bedste gave, jeg kunne ønske mig! Min far og jeg får nogle helt fantastiske oplevelser sammen, vi får snakket om alt mellem himmel og jord og vi får grinet så meget! Hver gang vi rejser sammen, kommer vi tættere på hinanden og det er bare så hyggeligt! Jeg kan kun varmt anbefale at rejse med kun den ene forældre fra tid til anden, også selvom dine forældre ikke er skilt! 🙂

IMG_3649.jpg

Som sagt rejser min far og jeg til London fredag eftermiddag. Vi har allerede en del ting planlagt, men jeg tager imod gode tips og tricks med kyshånd! Hvad vi skal se? Hvor vi skal spise? Hvilke butikker skal besøges? Jeg vil sætte stor pris på jeres inputs! 🙂

The A - WAY!

Hav en fantastisk dag!

A

Skriv et svar

