The end of 28 days of Skinnytox Tea

Skærmbillede 2015-11-29 kl. 08.47.44.png

Som jeg tidligere har nævnt her, har jeg de sidste 28 dage været på en naturlig og effektiv detox te fra Somatox. Jeg har de sidste 28 dage startet min morgen med en kop dejlig og forfriskende te inden morgenmaden. Teen skal helst trække 3-5 minutter, men koppen er tillukket, for ikke at miste nogle vigtige aromaer. Hvis du ønsker, kan du tilføje citron i din te, det giver den et friskt pust! Undgå at tilføje sukker! Hver anden aften har jeg drukket Somatox Skinnytox Aften Te, som ligeledes skal trække i 3-5 minutter og gerne tillukket.

As I have mentioned here I have the last 28 days been on a natural detox tea from Somatox. I have started every morning with a cup of delicious and refreshing tea before breakfast. If you wish you can add lemon in your tea for some freshness but do avoid sugar! Every other evening I ended my day with Somatox Skinnytox Evening tea.

VSCO Cam-2.jpg

Morgen- og aften teen indeholder forskellige ingredienser og superfoods. Morgenteen indeholder blandt andet citrongræs, som har mange antioxidante og anti-inflammatoriske egenskaber, goji bær, som er en kendt superfood og pureh blade, som kan hjælpe med at stimulere din nervesystem, hjerte og muskler. Aftenteen indeholder desuden pepermynte blade, som er rig på antioxidanter og har store sundhedsfremmende egenskaber, sennepsblade, som kan hjælpe dig med at fremme sundheden i dine tarme og mange flere gode ingredienser.

The morning and the evening tea contains different ingredients and superfoods. The morning tea contains among others lemon grass, goji berries and pureh leaves. The evening tea contains peppermint leaves, mustard leaves and many more great ingredients.

VSCO Cam-1.jpg

Fordelene ved detox kur er den helt unikke sammensætning af ovenstående ingredienser, som er lavet til at øge din krops energiniveau, få den i balance og øge forbrændingshastighed. Herudover udrenser teen for diverse giftstoffer i kroppen. Noget jeg bemærkede under min udrensning var, at min appetit blev mindre og lysten til søde sager ligeledes reduceret. Det anbefales af Somatox, at kombinere teen med en sund og varieret kost og regelmæssig motion, hvilket jeg selv har fulgt og klart altid vil anbefale alle at gøre, om de er på teudrensning eller ej! Tag et kig på hjemmesiden for at se hele udvalget og fordelene ved en udrensningskur!

The benefits of this detox are the unique combination of the above-mentioned ingredients which are designed to increase your body’s energy levels, getting the body back in balance and to increase the metabolism. Something I notices during my cleanse was that my appetite was smaller and the desire for sweets was also reduced. It is recommended by Somatox to combine the tea with a healthy and balanced diet and regular exercise. This I do also recommend all to do if they are cleansing or not! 🙂

Skærmbillede 2015-11-29 kl. 08.52.08.png

Have a great Sunday!

A

2 tanker omkring “The end of 28 days of Skinnytox Tea

  1. Men hvad endte du med at have tabt dig??
    Du skrev tidligere at du også testede tabletter, hvor meget har du så tabt dig ved cleanse og slankepillerne p de 28 dage?

    Like

    • Hej Jeanette,
      Jeg endte ikke med at tabe mig – men følte mig en del lettere. 🙂 Med Vitavias udrensningspiller tabte jeg mig et par kilo, men tog det på igen efter lidt tid 🙂 Det var til gengæld en god udrensning for tarmene 🙂
      Knus

      Like

Skriv et svar

