A quick tip before the WEEKEND!

IMG_8317

Inden I får lov til at gå på weekend, har jeg en hurtig og ret lækker nyhed at dele med jer! I kan fra i dag besøge Adidas’ nye shop-in-shop i Sportsmaster i Magasin på Kongens Nytorv. Her finder du både adidas Performance, men også deres smukke kollektioner fra Stella McCartney og Stella Sport! Jeg er selv på udkig efter noget lækkert og festligt træningstøj, mon ikke der skulle være noget for min smag?! Jeg tænker at springe ud i noget Stella McCartney!  🙂

Just before the weekend I will have to share some great news with you! From today you can visit the new Adidas shop-in-shop in Sportsmaster in Magasin at Kongens Nytorv, Copenhagen. In the shop you can find adidas Performance, Stella McCartney and Stella Sport collections. I myself am looking for some new and fun work-out gear for my fitness routines! I think I will go for some Stella McCartney! 🙂

IMG_8267

Hvis du er på udkig efter et sæt nye løbesko, kan jeg anbefale, at slå et smut forbi shoppen den 18.-20. november! Her vil du have mulighed for at få en vejledning af en af Adidas’ BOOSTERS. De kan hjælpe dig med at finde den helt rigtige sko til dig og din løbestil. Som jeg tidligere har nævnt her, kan jeg på det varmeste anbefale løbesko fra Adidas Boost serien! 🙂

If you are searching for a new pair of running shoes I can recommend swinging by the shop on the 18-20th November. Here you will get the opportunity to get help from one of Adidas’ BOOSTERS. They will help you finding the perfect shoes for you. As I also have mentioned here I will strongly recommend running shoes from the Adidas Boost series! 🙂

IMG_8287

Hav en dejlig weekend!

A

3 tanker omkring “A quick tip before the WEEKEND!

Skriv et svar

