The beginning of my TRX-JOURNEY!

Skærmbillede 2015-11-08 kl. 23.13.55

I lørdags var jeg til intro på min 2 måneders TRX-Bootcamp i TRX CPH, som jeg fortalte om her! Målet er at stå helt skarpt, når jeg rejser til Miami i marts og forhåbentlig blive lige så rå som pigen ovenfor! Igennem bootcampen ønsker jeg at øge min muskelmasse, få en lavere fedt-% og samtidig tabe et par kilo.

This Saturday I went to my first class at my 2-month TRX Bootcamp at TRX CPH as I also shared with you here! The goal with the Bootcamp is to get super fit for my vacation to Miami in March. During this camp, I want to increase my muscle mass, get a lower fat percentage and lose a few kilos.

Skærmbillede 2015-11-08 kl. 23.11.01

Til introen mødte jeg for første gang mine seje trænere; Glenn Brændbjerg og Marie Louise Holt og mine endnu sejere holdkammerater, som skal deltage på bootcampen med mig! Vi fik til introen en gennemgang af bootcampens forløb, en uddybning af vores vejledende kostplan, en introduktion til TRX’en og de mange forskellige positioner og indtillinger, som skal bruges, når vi træner! 🙂 Jeg var allerede afsted søndag til en TRX-time og jeg kan love jer for, at man kan mærke sig selv til sådan en time! Jeg glæder mig allerede til på torsdag, hvor bootcampen mødes igen! 🙂

At this intro, I met my cool coaches and my even cooler teammates for the first time! We got an introduction to the Bootcamp, a deeper introduction to our recommended diet plan, an introduction to the TRX and the many different positions it will be used when we train! 🙂 I was already at a TRX-class this Sunday and I can promise you that I felt every muscle in my body! I am really looking forward to the next time our Bootcamp will meet up! 🙂

Skærmbillede 2015-11-08 kl. 23.34.03

Have a great Monday!

The A - WAY!

A

En tanke omkring “The beginning of my TRX-JOURNEY!

  1. Pingback: TRX – a little update | The A-WAY!

Skriv et svar

