RODEO CPH – New hair and I DO CARE!

Processed with VSCOcam with g3 preset

Som jeg fortalte i mit tidligere indlæg, skal jeg have mit sunde hår tilbage! I fredags slog jeg et smut forbi RODEO CPH på Frederiksberg for at lade lokkerne falde! En beslutning jeg skulle have taget længe forinden, da mit hår, mildest talt, var gået hen og blevet den rene høstak.

Som det ses på billedet ovenfor, er stemningen og indretningen hos RODEO CPH ægte og autentisk good old frisør- og barberstil. Jeg er vild med det! Man kan virkelig fornemme, at der er kælet for hver en detalje!

I want my healthy hair back as I also said in my earlier post! Last Friday I went to RODEO CPH to get my hair cut. A decision I should have made much earlier since my hair had grown to become a haystack. As you can see in the picture above the look of the salon is super authentic. I loved how it looked! 

IMG_0030

Jeg blev modtaget af min virkelig dygtige frisør Simon, som straks spurgte, om der var noget, han kunne byde på; kaffe, vand, Palæo juice? Super velkomst!

Inden længe sad jeg med lunt vand og lækre fugtgivende produkter i håret. Simon mente vidst også, at mit hår trængte til lidt fugt :). Efter en omgang hovedbundsmassage og skylning af håret, var jeg tilbage i frisørstolen. Jeg kunne ellers sagtens blive siddende der et par timer!

I was welcomed by my really talented hairdresser Simon who immediately asked if there was anything I would like; coffee, water, juice? Soon after I was in the hot seat with warm water in the hair and delicious moisturizing products. 🙂

IMG_0033

Vi blev hurtigt enige om, at der måtte klippes en del af længden for at få lidt liv tilbage og ellers overlod jeg resten til Simon! Imens der blev klippet løs, fik vi snakket om stort og småt. Det er vigtigt for mig, at jeg føler mig tryg, når jeg er til frisøren og lidt small talk hjælper altid! Jeg følte mig helt tryg i Simons kyndige hænder!

Simon and I quickly agreed that to get my hair healthy we needed to get my hair way shorter! Meanwhile, when Simon did his job, we talked about anything and everything. It is something I really appreciate when I am at the hairdresser – it gives a feeling of security. 

IMG_0054

Resultatet blev bedre, end jeg havde håbet. Der var liv, der var bølger og der var glæde i det hår! Jeg er blevet super glad ved mit nu korte hår og det er bestemt ikke sidste gang, jeg slår hovedet forbi RODEO CPH!

The result was way better than I dared to dream of. It was alive and it looked amazing! I was so happy with my new shorter hair and it is certainly not the last time I visit RODEO CPH!

Processed with VSCOcam with g3 preset

Nu er planen, at håret skal plejes og passes, så det ikke ender som sidst! Olie, plejende shampoo og balsam, varmebeskyttelse osv. osv. Meget mere om det på et andet tidspunkt! 🙂

My plan now is to nurture and care much more for my hair! Oil, nourishing shampoo and conditioner, heat protection etc. Much more on that at another time!

Have a great day!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

