Project MIAMI BEACH and a TRX-BOOTCAMP!

DSC_9906

Mit halvmarathon er klaret, så nu er det tid til nye udfordringer! I kan forresten læse mere om løbet her! Den 12. marts 2016 skal jeg til Miami med min familie og her er målet at stå knivskarpt! Sommeren starter tidligt i år for mit vedkommende! 🙂

Jeg er ikke decideret utilfreds med mit nuværende udseende, men jeg er heller ikke helt tilfreds og det vil jeg gerne være, især, når jeg skal stå på Miami Beach! Der er nogle kilo, som skal smides og nogle der skal omdannes til muskler. Mere om de mere præcise detaljer på et andet tidspunkt! Jeg har 4 måneder og 10 dage, så med en en god motivation, sund mad og hård og sej træning skulle det være muligt! 🙂

My half marathon is now done so now it is time for new challenges! You can read more about the race here! On the 12th of March 2016, I am going to Miami with my family and my goal is to look super sharp at this point! Summer begins early this year! 🙂 I am not particularly dissatisfied with my current look, but I am not entirely satisfied either. When I am standing on Miami Beach I will be completely happy with how I look! I have to lose some weight and convert some fat into muscles. More about those details on a later time! I have 4 months and 10 days to get in this shape. With a good motivation, healthy foods and some kick ass training this goal should be possible. 

8109660-trx-cph---1

I forbindelse med projektet starter jeg på TRX CPH’s Bootcamp for at sparke forløbet godt igang! TRX træning skulle efter sigende være utrolig effektiv funktionel træning! Træningen skulle forbedre styrken, balancen, smidigheden og core-stabiliteten –  kun med brug af en ophængt strop med to håndtag! På en time bliver alle musklerne trænet igennem, så du får en stærk og symetrisk krop! JA TAK! siger jeg bare! Jeg glæder mig til at få lov til at give den gas i stropperne og forhåbentlig se nogle lækre resultater! 🙂

In relation to this project, I will begin on TRX CPH’s Bootcamp for kicking off the process! TRX training is said to be a super effective functional training form. The training improves your strength, your balance, your flexibility and your core stability – using only a suspended strap with two handles. In one hour, all your muscles are being worked out so you will get a strong and symmetrical body! YES PLEASE, I AM JUST SAYING! 

trxcph

Hvis du har lyst til at træne sammen med mig på denne bootcamp, er der stadig få ledige pladser tilbage! Træningen finder sted på Vesterbrogade i København og løber fra den 7. november til den 9. januar! Du kan læse meget mere om bootcampen lige her! Jeg håber, vi ses! 😀

If you want to train with me on this Bootcamp there are still a few vacant places available! The training takes place in Copenhagen and runs from November 7th to January 9th. You can read more about the Bootcamp right here! I hope to see you! 🙂

A

2 tanker omkring “Project MIAMI BEACH and a TRX-BOOTCAMP!

  1. Pingback: The beginning of my TRX-JOURNEY! | The A-WAY!

  2. Pingback: 28 DAY skinny CLEANSE | The A-WAY!

Skriv et svar

