Tell yourself these things EVERYDAY!

rose-288090_1280-2

Det er vildt, hvad positive tanker kan gøre for dit humør, dit selvværd, ja dit liv! Vi skal være vores eget heppekor! Man kan sammenligne vores kroppe med en basketball kamp. Den vil man gerne vinde, på samme måde som vi gerne vil have det godt i vores kroppe. Når man hepper på et basket-hold, fortæller man dem positive ting, siger de er gode, seje osv. Vi skal gøre det samme med vores kroppe! Tænk og tal pænt til din krop og chancen for at du vinder, stiger markant! 🙂

It is crazy what positive thinking can do for your mood, your self-esteem and yes even your life! We must be our own cheerleaders! You can compare our bodies with a basketball game. You want to win a basketball game just as we want to feel great as well. When you are cheering on a basketball team you tell them positive thing saying they are the best, they are good and so on. We must to the same with our bodies. Think and talk nicely to your body and the chance of winning the wellness game increases significantly! 🙂

TEN THINGS TO TELL YOURSELF EVERYDAY!

  1. Jeg elsker mig selv! – I love myself
  2. Jeg er omgivet af de bedste mennesker! – I am surrounded by the best people
  3. Jeg er stolt af mig selv og det jeg har opnået! – I am proud of myself and of what I have achieved
  4. Jeg er smuk! – I am beautiful
  5. Jeg er den bedste version af mig selv! – I am the best version of me
  6. Jeg kan opnå alt det, jeg ønsker! – I can achieve everything I dream of
  7. Jeg fortjener det bedste! – I deserve the best
  8. Jeg stoler på mig selv! – I trust myself
  9. Jeg vælger, at i dag bliver en fantastisk dag! – I choose to make today amazing
  10. Jeg er åben for at lukke gode menensker ind i mit liv! – I am open to letting good people into my life

peacock-1868_640

I er ALLE fantastiske!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

