Project HAPPY hair!

o-HEALTHY-HAIR-facebook

Når man som jeg træner op til 6 gange om ugen, bliver håret vasket mere, end hvad godt er! Det resulterer desværre ofte i tørt og slidt hår. Som pige generelt står vi ofte i dilemmaet omkring, hvor ofte håret skal vaskes. Optimalt er at håret vaskes hver tredje dag, men det er langt fra de fleste, som følger dette råd!

For mit vedkommende forsøger jeg kun at vaske mit hår hver anden dag, men til tider bliver det alligevel vasket hver dag pga. træning. Mit hår har desværre taget en del skade af al dette vaskeri og det har jeg nu tænkt mig at lave om på! 🙂

When you work out as often as me your hair gets washed more than what is good! This often results in dry hair. Girls are often in the dilemma of how often the hair should be washed! The best would be to wash it every third day but it is far from most people who follow this advice! I try to only wash my hair every other day but sometimes it gets washed every day because of my training. My hair has unfortunately taken some damage but this I will now try to change!

IMG_9404

På fredag har jeg tid hos frisøren. Jeg skal klippes hos det SUPER seje Rodeo CPH! Jeg glæder mig utrolig meget til at besøge deres salon, da jeg kun har hørt positive ting om stedet.  Meget mere info herom efter min frisørtur!

On Friday, I am going to the hairdresser to get my hair cut. It will be cut at the super cool place called Rodeo CPH! I am looking forward to this visit since I have only heard positive things about the salon. Much more info about my visit afterwards!

10374037-rodeo

Efter mit hår er blevet klippet helt sundt, vil jeg passe rigtig godt på det og kun bruge den bedste pleje hertil! Jeg vil blandt andet bruge Moroccanoils plejende hårolie og en gang om ugen vil jeg bruge deres genopbyggende hårmaske. Det fantastiske med Moroccan Oil er, at alle deres produkter er parabenefri. Hårolien har den egenskab, at den bringer mistede proteiner tilbage i håret, som giver styrker, den indeholder antioxidanter, vitaminer, fedtsyrer og fiskeolie som giver glans samt beskyttelse.

When I have gotten my hair healthy from the haircut I will take good care of it and only use the best hair products! I will use Moroccanoil and once a week I will use their Restorative Hair Mask. The amazing thing with Moroccan Oil is that all their products are free of parabens. The hair oil brings back lost proteins in the hair, it contains antioxidants, vitamins, fatty acid and fish oil, all elements for shine and protection.

moroccan-oil-bp-2

Jeg glæder mig til at holde jer opdateret på min hårstatus!

The A - WAY!

Tak fordi I læser med!

A

En tanke omkring “Project HAPPY hair!

  1. Pingback: RODEO CPH – New hair and I DO CARE! | The A-WAY!

Skriv et svar

