Running program WEEK 44

Processed with VSCOcam with c1 preset

Yes, jeg er tilbage på sporet! Ovenpå en uge med dårlige løb og kortere ture fik jeg sidste uge ændret fuldstændig på dette! Ifølge sidste uges program skulle jeg op og løbe 57 km, men jeg fik i stedet løbet i alt 60 km! 🙂 Alle turene blev løbet og i en super god hastighed på omkring 5 min. og 30 sek. pr. kilometer. Jeg føler mig klar til løbsdagen på søndag og er næsten begyndt at glæde mig! 🙂

I am back on track! Last week I killed it. According to last weeks running program I would run 57 kilometers but I got to run in total 60 kilometers! 🙂 All my runs were in a great pace. I feel ready for race day on Sunday! 🙂

Processed with VSCOcam with c1 preset

Denne uge op til løbet vil jeg ikke løbe nær så langt som i de foregående. Det er vigtigt at lade din muskler restituere, så du på løbsdagen kan yde din allerbedste! Jeg mener ikke, at man skal stoppe med at løbe, men man skal skrue ned for intensiteten.

The week before my Half Marathon will not be filled with nearly as many runs as in the previous weeks. It is important to let your muscles recover to perform at race day! I do not mean that you should stop running, but you should turn down the intensity.

Processed with VSCOcam with c1 preset

Running Program Week 44:

Monday: Pause

Tuesday: 5.5-kilometer run

Wednesday: 8-kilometer run

Thursday: Pause

Friday: 8-kilometer run

Saturday: Pause

Sunday: HALF MARATHON!!

RunLab-Logo-Dr-Kim-Mullen

Have a great week!

A

Skriv et svar

