Brunch at SØREN K – a great experience!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Jeg var igår til lørdagsbrunch hos Søren K med min søde veninde Charlotte. Søren K’s beliggenhed taler for sig selv! Restauranten ligger i “Den Sorte Diamant” med den smukkeste udsigt. Det var virkelig betagende at sidde inde i varmen og kigge ud over vandet, det kunne jeg nemt vænne mig til. Men nu til maden! 🙂

Yesterday I was out for brunch at Søren K with my very good friend Charlotte. The location speaks for itself! The restaurant has the most amazing view and it was truly breathtaking to sit and look out over the water, something I could easily get used to! But lets talk about the food! 🙂

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Jeg har længe hørt så meget positivt omkring Søren K. Igår blev det endelig min tur til at besøge restaurantet og jeg blev bestemt ikke skuffet. Vi blev taget imod af den sødeste tjener og blev budt på et glas lækker Cava. Efter gik vi ellers i krig med buffetten og jeg kan love jer for, at der var noget at gå i krig med!

I have heard so much positive about the restaurant and finally it was my turn to visit and I was certainly not disappointed. We were welcomed by the nicest servant and was offered a lovely glass of Cava. Afterwards, we went to the buffet and I can tell it was amazing AND huge! 

Processed with VSCOcam with g3 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Af mine favoritter var omelet med porre, gedeost og persilleolie, pocherede æg med spinat og hollandaise, honningrørt dansk skyr med ristet mysli toppet med hindbærmarmelade med rålakrids, den skønneste kulmule og deres æble trifli var også spot on, helt hellig er jeg heller ikke! Dette er dog kun et utroligt lille udsnit af alle de lækkerier, du kan få til brunchen!

Of my favourites from the buffet were the omelette with leeks, goat cheese and parsley oil, poached eggs with spinach and hollandaise, yoghurt with honey, toasted muesli and raspberry jam with raw liquorice and the most delicious apple trifle. This is just a small sample of all the delights you can get in the brunch!

Processed with VSCOcam with g3 preset

Processed with VSCOcam with g3 preset

Af drikkevarer kan du få kaffe, te og friske juicer herunder agurk og æblejuice, appelsin og gulerodsjuice og krydret hyldebærsaft. Du kan desuden også få bobler og hvidvin, hvis lysten skulle ligge her.

For drinks, you can get coffee, tea and fresh juices. Additionally, you can also get bubbles and white wine.

Processed with VSCOcam with g3 preset

Prisen for denne udsøgte brunch er 295DKK pr. person. For børn under 12 er prisen 100DKK og for børn under 3 er brunchen gratis. Prisen er i den dyre ende, men jeg vil gerne stå inde for, at maden er det værd!

The price for this exquisite brunch is 295DKK per person and for children under 12 years the price is 100DKK and children under 3 years are free. The price is in the high end but I believe the food is worth it!

Lad mig endelig høre hvis I er enige eller uenige! 🙂

A

2 tanker omkring “Brunch at SØREN K – a great experience!

Skriv et svar

