My favourite C O F F E E spots in Copenhagen

Processed with VSCOcam with c1 preset

Hvis I følger mig på Instagram, har I nok fundet, at jeg er en stor kaffe-elsker, med stort E. Jeg er ofte ude i de københavnske gader for at finde de bedste kaffesteder og disse skal selvfølgelig deles med jer! 🙂 Nedenfor finder i de 5 kaffebarer, jeg i særdeleshed værdsætter højt for tiden! ❤

If you follow me on Instagram you would know that I am a big coffee lover! I love to find the best coffee places in Copenhagen and these I will of course share you with you! 🙂 Below you can find my 5 fovourite coffee places! ❤

My favourite C O F F E E spots

IMG_4977

Original Coffee: Original Coffee er en sand perle! Original Coffee er min absolutte favoritkaffebar i København! Jeg vælger ALTID deres store cappuccino og hvis den stille sult er til stede deres yoghurt med rugbrødcrunch. Kaffen er stor, den er rund i smagen og den er virkelig fotogen og det samme gælder yoghurten! Desuden kan du få lækre kager, boller, sandwich og andet spise. Til sølle 49DKK kan du få en morgenkomplet med både 2 æg, yoghurt , rugbrød og pålæg. Du finder Original Coffee flere steder, heriblande på toppen af Illum, i Bredgade, ved Trianglen og i Hellerup.

Original Coffee is a true gem! This is my absolutely favourite coffee place! I always choose their amazing cappuccino and if the hunger is present they have a lovely yoghurt with rye bread crunch and berries. You can find Original Coffee in several places including the top of the shopping mall Illum.

IMG_7468

Coffee Indutry: Coffee Industry er min fars og mit go-to kaffested, når vi mødes efter arbejde! Stedet er virkelig hyggeligt, de har formået at give stedet et hjemligt touch. Deres kaffe er super og deres yoghurt med granola helt eminent! Herudover serverer de også sandwiches, tærte, virkelig flotte kager, smothies og meget andet lækkert. Du finder kaffebaren på Fiolstræde 20 i indre København.

Coffee Industry is me and my father’s place to go after work. The place is really nice and they have managed to give it a homely touch. Their coffee is super and their yoghurt with granola is eminent! In addition, they also serve sandwiches, pie, great looking cakes, smoothies and much more! You find the shop on Fiolstræde 20 in Copenhagen.

Skærmbillede 2015-10-20 kl. 23.18.02

Cafe Victor: Er humøret til god kaffe og rigtig luksus, med tjenere og hvide duge, bør du bestemt tage på Cafe Victor på Ny Østergade. Jeg har kommet på Victor ligeså jeg husker. Jeg startede med at komme med mine forældre og nu kommer jeg også selv der.  Deres kaffe er rigtig lækker og stemningen overgår alt. Her er altid et menneskemylder, her keder man sig aldrig. Jeg kan anbefale deres hønsesalat til frokost, hvis sulten pludselig skulle titte frem.

Cafe Victor is the perfect place if you are in the mood for good coffee and real luxury with servants and white tablecloths. Their coffee is really great and the atmosphere surpasses everything. 

IMG_7346

Emmerys: Emmerys er en af mine favoritbagere og du kan tilmed få så meget godt udover brød og bagværk, herunder kaffe! Et trick er at købe et kaffekort, så sparer man en del! Når jeg rigtig skal forkæle mig selv, køber jeg en skyr med granola til kaffen. Deres granola er den bedste! Den kan forresten også købes med hjem!

Emmerys is one of my favorite bakeries and you can get so much more than bread and pastries including coffee! A trick is to buy a coffee card then you can save a bit! When I really spoil myself I buy a yoghurt with granola with my coffee. Their granola is the best!

Skærmbillede 2015-10-20 kl. 23.19.33

The Laundromat Café: The Laundromat Café er en fuldstændig afslappet og hyggelig cafe! Caféen er indrettet som en amerikansk diner og flyder med charme. Jeg er fan af deres dobbelte cappucino, som er helt enorm og samtidig fair i pris og virkelig lækker. The Laundromat Café er beliggende på Østerbro, Nørrebro og Frederiksberg.

The Laundromat Café is a completely relaxed and cozy cafe! The cafe is decorated like an American diner and is flowing with charm. I am a fan of their cappuccino. It is quite huge and at the same time fair in price and really good. You can find the cafe at Østerbro, Nørrebro and Frederiksberg.

Thanks for reading!

A

Skriv et svar

