Running program WEEK 43

VSCO Cam-1

Sidste uges løbeprogram blev desværre ikke fuldstændig opfyldt. Jeg fik ikke løbet alle mine planlagte løbeture og nogle af turene blev kortere end planlagt. Jeg var ikke helt på toppen; jeg havde ondt i halsen og problemer med min lænd. Det er vigtigt at lytte til kroppen og jeg er nu glad for de beslutninger, jeg tog i løbet af ugen.

I did not complete my running program from last week completely. One of my runs was cancelled and some of the trips shortened. I was not feeling great last week; I had a sore throat and I had problems with my lower back. It is important to listen to your body and I am now happy with the decisions I made during the week.

VSCO Cam-2

Halsproblemerne er stadig ikke fuldstændig overstået, dem kæmper jeg stadig med, men mine problemer i min lænd blev klaret, inden de blev værre! 🙂 Min far, Ole Wessung, som er kiropraktor hos og ejer af  360° sundhed, fik behandlet mig og det gjorde en verden til forskel. Inden jeg blev behandlet, kunne jeg ikke løbe i længere tid uden smerter, men efter et par behandlinger var jeg fuldstændig smertefri.

Jeg vil i den kommende uge fortsat tage hensyn til min hals, da jeg gerne skulle være helt klar og frisk den 1. november, når jeg skal løbe mit Halvmaraton!

My problems with my sore throat are still ongoing, but my problems with my lower back are over. 🙂 My father, Ole Wessung, chiropractor and owner of 360° sundhed treated my problem and it made a world of difference. Before my treatment, I was not able to run for long without pain but now after a few treatments I am completely painless. Next week I will continue to treat my pain in the throat with respect as I would like to be completely clear and fresh when I have to do my Half Marathon!

VSCO Cam-3

Running Program Week 43:

Monday: 12-kilometer run

Tuesday: Pause

Wednesday: 12-kilometer interval

Thursday: 8-kilometer run

Friday: 10-12-kilometer run

Saturday: Pause

Sunday: 15-kilometer run

RunLab-Logo-Dr-Kim-Mullen

Have a fantastic week!

A

En tanke omkring “Running program WEEK 43

  1. Pingback: Running program WEEK 44 | The A-WAY!

Skriv et svar

