Things I would like to do this FALL! #Bucket list

autumn-507555_1280

Nu er vi virkelig officielt inde i efteråret! Det regner, det er koldt og bladene er begyndt at falde af træerne.  Mange kan blive helt deprimerede ved tanken, men ikke på denne front! Jeg elsker efterår og vinter. Måske det har noget at gøre med, at julen er noget af det bedste, jeg ved? 🙂

Jeg forbinder efteråret med indendørs hygge med stearinlysene tændt, pejsen varmer og man kan sidde og hygge med hjemmebag og varm kakao. Jeg tænker, jeg vil prøve at lave en sundere version af kanelsneglene inden længe! 🙂

Now it is officially the fall! It is raining, it is cold and the leaves will soon fall off the trees. Many people can become quite depressed at the thought of these things but not me! I love fall and winter. Maybe it has something to do with me loving Christmas? 🙂 I associate fall with indoor relaxation with candles, fireplace and homemade goods and hot cocoa. I think I will try to make a healthier version of the cinnamon buns this fall! 🙂

cinnamon-swirl-608915_1920

THINGS I WOULD LIKE TO DO THIS FALL:

  1. Invitere mine veninder til brunch med hjemmebag og det hele!
    – Invite my girlfriends over for brunch
  2. Gennemføre mit første Halv Maraton! (skulle gerne ske d. 1 november!)
    – Complete my first Half Marathon
  3. På efterårstur i Dyrehaven!
    – A trip to Dyrehaven
  4. En tiltrængt tur til frisøren!
    – A trip to the hairdresser
  5. Invitere til filmaften hjemme hos mig!
    – Invite my besties to movie-night at my place
  6. Spise på Scarpetta med min mormor!
    – Eat at Scarpetta with my grandmother
  7. I biffen – det er simpelthen SÅ lang tid siden! Nogen ideer?
    – Watch a movie in the cinnema – it has been SO long! Any ideas?
  8. På Louisiana
    – A trip to Louisiana
  9. Ud og spise både morgenmad, frokost og aftensmad i København!
    – Out for breakfast, lunch and dinner in Copenhagen
  10. Planlægge storbyrejse til London med min far!
    Plan a trip for London with my father

Jeg kan ikke love, at der ikke kommer flere af disse slags indlæg i løbet af efteråret 🙂 De er simpelthen så hyggelige! Det syntes jeg i hvert fald selv!

Hvad skal I dette efterår?

The A - WAY!

Knus A

2 tanker omkring “Things I would like to do this FALL! #Bucket list

Skriv et svar

