5 facts about Freja Wewer before our first work-out!

Skærmbillede 2015-10-12 kl. 19.20.10

Freja og jeg har vores første personlige træning imorgen tidlig! Inden skal i ikke snydes for lidt inside om Freja! Nedenfor kommer 5 hurtige til Freja! 🙂

Freja and I will have our first personal training together tomorrow morning! Below you can read a little insides about Freja! 🙂

questions

Hvad betyder træning og sundhed for dig? (What does training and health mean to you?)

  • Træning og sundhed betyder hovedsageligt for mig at man passer på sin krop og sørger for at den har det godt. Derudover er det også godt for sindet, så længe at det ikke tager overhånd. Træning og sundhed skal ikke gøres af tvang men af lyst.
    To me, training and health mean to take care of your body and ensure it feels great. In addition, it is also great for your mind, but it is important to remember that training should be done out of desire, not by compulsion.

Hvordan vil du opretholde din motivation? (How will you maintain your motivation?)

  • Jeg har altid stillet enormt høje krav til mig selv og jeg tror, at min største motivation er at se resultater! For mig er det virkelig vigtigt, at opnå det jeg sætter for øje og det giver mig blod på tanden!
    I have always had high standards for myself and I think that seeing results will serve as the greatest motivator for me! It is very important for me to reach my goals!

photo-1433321768402-e8ed97b0324c

Hvad tror du, bliver den største udfordring i forhold til træningsforløb? (What do you think will be the greatest challenge in relation to the training process?) 

  • Jeg tror min største udfordring bliver at lave øvelserne når Amanda ikke er tilstede, da jeg til tider er verdensmester i at springe over hvor gærdet er lavest. MEN når man siger A må man også sige B, så jeg har bestemt tænkt mig at spænde ballerne denne gang.
    I think my biggest challenge will be to complete the exercises when Amanda is not present. I am a world champion to do everything the easy way! But when you A you must also say B! I will get moving and work my ass off this time.

Hvad er din største guilty pleasure? (What is your biggest gulity pleasure?)

  • Min største guilty pleasure må nok være vin og cigaretter.
    My biggest guilty pleasure must be wine and cigarettes.

Untitled6

Hvad er dit bedste sundhedstip? (What is your greatest health advice?)

  • Mit bedste sundhedstip er at huske at man skal have glæden og lysten med sig. Lige så snart den forsvinder, så går det lige pludselig fra at være en god oplevelse til en dårlig oplevelse. Hvis man presser sig selv så hårdt at det lige pludselig bare bliver en ting der skal overstås, så tror jeg at man har tabt i det lange løb.
    My greatest health advice is to remember always to bring happiness and drive. As soon as these things disappear it will no longer be a good experience! If you push yourself too hard it can suddenly become something you just need to get over with and then I think you have lost in the long run. 

Jeg har besvaret de samme spørgsmål ovre hos Freja! I kan læse dem lige her!

The A - WAY!

Stay tuned!

A

3 tanker omkring “5 facts about Freja Wewer before our first work-out!

  1. Pingback: 5 hurtige til Amanda Wessung | frejawewer

Skriv et svar

