Running program WEEK 42

Processed with VSCOcam with c1 preset

Jeg kommer fra endnu en god løbeuge! Jeg fik løbet alle turene og fik endda lagt en ekstra 8 kilometers løbetur ind igår! Til trods for at jeg løb alle kilometerne, blev der omrokeret en smule på dagene! 🙂 Men så længe jeg får løbet de planlagte kilometer, betyder det intet, om jeg gør det kl. 3 om natten, hvis det skulle være det, jeg skulle have lyst til! 🙂 Denne uge blev benene udsat for i alt 55 kilometers løb og 13 kilometers gåture!

Yet another great running week has passed. I ran all the planned trips and I did even run an extra 8-kilometers yesterday! I did some few changes in the way I ran my trips, but as long as I get all the planned kilometers run it doesn’t matter when I do it! 🙂 This week my legs ran in total 55-kilometers and walked 13 kilometers!

Running Program Week 40:

Monday: 12-kilometer run

Tuesday: Pause

Wednesday: 12-kilometer interval

Thursday: 8-kilometer run

Friday: Pause

Saturday: 10-kilometer run

Sunday: 8,5-kilometer run

RunLab-Logo-Dr-Kim-Mullen

Have a great week!

The A - WAY!

A

En tanke omkring “Running program WEEK 42

  1. Pingback: Running program WEEK 43 | The A-WAY!

Skriv et svar

