Healthy Hints: GENIALE GRØNTSAGER by Maria Engbjerg

Processed with VSCOcam with c1 preset

Jeg var i onsdags til bogreception i anledning af den nye bog “Geniale Grøntsager”.  Forfatteren bag bogen er blogger Maria Engbjerg, som står bag bloggen Vanløse Blues. Hendes blog oser af friske farver, ægte sundhed og nytænkende opskrifter. Maria formår altid at videreformidle opskrifter på en spændende og lækker måde og jeg kan klart anbefale at slå et smut forbi hendes side! 🙂

This Wednesday I went to blogger and author Maria Engbjerg’s book-release of her new book Genius Greens! Maria is behind the blog Vanløse Blues. Her blog is full of fresh colors, healthy ingredients and innovative recipes. Maria has always managed to make her recipes exciting and delicious and I can definitely recommend swingen by her blog! 🙂 

Processed with VSCOcam with f2 preset

Jeg er helt tosset med hendes opskrifter, da maden er sund, simpel og relativt hurtig at få lavet. Der gemmer sig ikke alle mulige ting i retterne, man får hvad man kan se og det er bare super lækkert! Da jeg hørte, at Maria ville få udgivet en kogebog, blev jeg rigtig spændt – og da jeg så så omslaget på bogen, kunne jeg straks se den pryde mit køkkenbordet.

I am crazy about her recipes as the food is healthy, simple and relatively quick to make. When I heard that Maria would publish a cookbook I got really excited. When I saw the cover of the book I could immediately see it laying on my kitchen table.

Processed with VSCOcam with c1 preset

En ting er sikkert, jeg glæder mig til at afprøve opskrifterne i eget køkken og måske der er nogle veninder eller familie, som kommer til at få glæde af dette! 🙂 Anyway, hvis du er til sunde og simple retter, skulle du give bogen et kig her.

One thing is certain I am looking forward to trying out the recipes at home! Maybe some friends and family will enjoy this! 🙂 Anyway, if you are into healthy and simple dishes, you should give the book a look. 🙂 (maybe not so relevant for my foreign readers)

Hav en dejlig fredag!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

