THE WINNER HAS BEEN FOUND!

Screen-Shot-2015-03-06-at-2.26.32-PM-740x356

Jeg har nu fundet den heldige vinder af min, hvis jeg selv skal sige det, virkelig gode konkurrence! 🙂 For kort at opridse hvad konkurrencen handler om og hvad det er, den heldige vinder, er det et skræddersyet træningsprogram designet af moi! 🙂

The lucky winner of my great competition has now been found! 🙂 To briefly outline what the combetition is all about and what the lucky winner will win is a customized training program designed by me! 🙂

Vinderen er…. Maria Møller! 🙂

Skærmbillede 2015-10-05 kl. 21.26.42

Stort tillykke til Maria! Mail er sendt afsted til dig! Jeg glæder mig til at hjælpe dig på vej mod dit mål og din drøm!

Congratulations to Maria! I have sent you a mail and I will look forward to helping you achieve your goals!

Hav en dejlig aften!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

