Breakfast, JOB-interview & short up-date!

Image-1

Dagen startede 6.40 i morges, til trods for at jeg først møder i skole kl. 12.35! Dette skyldes, at jeg har en job-samtale kl. 9 hos Maaltidet! Morgenen har stået på god morgen-kaffe, skøn mættende morgenmad og Go’ Morgen Danmark i sofaen. En helt perfekt måde for mig at forberede mig selv på en job-samtale, da jeg her får slappet helt af, inden jeg skal være på! Kryds fingre for mig kl. 9! 🙂

Today started at 6:40 this morning despite the fact that I first have to be in school at 12:35! This is because I have a job interview at 9 o’clock this morning. To prepare for the meating I had morning coffee and  lovely breakfast while I was wathing morning TV. This is a perfect way for me to prepare myself because I get relaxed before I need to be focused! Wish me luck at 9! 🙂

Have a great day!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

