Running program WEEK 40

Skærmbillede 2015-09-21 kl. 21.10.26

Alle sidste uges løbeturer blev klaret og endda med lidt ekstra kilometer i benene! 😉  På grund af forskellige små ændringer i ugen der gik, blev turene ikke løbet præcis som beskrevet i mit tidligere indlæg, som kan læses her. Disse ændringer fik dog ikke hindret mig i løbe alle mine ture! 🙂 I alt blev det til 51 kilometer i de små ben! Jeg er rigtig godt tilfreds med mit løb og mine forbedringer og er derfor helt tryg ved at stille op til Halv Maratonnet i November! Jeg har endda stadig lang tid til at forbedre mit løb i!

I completed all my planned runs last week and even with a little extra kilometers! 🙂 Due to small changes in my plans in the past week the runs were not run exactly as describes in my previous post, which can be read here. These changes did not hinder me from running all my runs. Last week I ran 51 kilometers. I am very happy with my race and my improvements and I am therefore quite confident about running the Half Marathon in November! And I even still have long time to improve my race!

Skærmbillede 2015-09-27 kl. 17.40.42

En kedelig nyhed er, at jeg skal løbe løbet alene nu. Min far, som jeg skulle have løbet med, deltog i endnu en Iron Man på Mallorca i lørdags, men styrtede desværre på cykel og brækkede hoften. Ham er der ikke meget løb i nu! Han har dog lovet at komme og støtte og heppe! 🙂 Nu skal han bare hele i en fart!

Denne uges løbeprogram kommer til en vis grad til at ligne sidste uges program. Jeg vil ikke løbe flere kilometer, men vil derimod presse mig selv mere på farten, på de kilometer jeg skal afsted på!

Some sad news! I have to run the race in November alone. My father, whom I should have been running with, participated in an Iron Man in Mallorca this Saturday but crashed on his cycle and broke his hip. He won’t be running just around the corner. However, he promised to come and support and cheer!

This week’s running program will look quite like the last one. I am not going to run longer runs, instead I will push myself more on the pace.

Running Program Week 40:

Monday: Pause

Tuesday: 12-kilometer interval

Wednesday: 12-kilometer run

Thursday: Pause

Friday: 15-kilometer run

Saturday: Weight Training

Sunday: 8-kilometer run

RunLab-Logo-Dr-Kim-Mullen

Hav en skøn mandag!

The A - WAY!

A

2 tanker omkring “Running program WEEK 40

Skriv et svar

