Running program WEEK 39

IMG_8961

Som jeg fortalte i mit tidligere indlæg, skal jeg løbe Halvmaraton d. 1. november i Hillerød. Det bliver mit allerførste halvmaraton og jeg glæder mig! Heldigvis har jeg en habil støtte med mig på turen, nemlig min far. Han både laver Iron Mans og løber maraton, så for ham bliver det en walk in the park! Det overskud han har, har jeg helt sikkert planer om at låne lidt af! 🙂

Målet er at komme under 2 timer! Sådan et mål kommer selvfølgelig ikke gratis, så løbetræningen er sat i vejret og styrketræningen lidt på standby. Der skal nogle kilometer i benene og en mere struktureret løbeplan. Jeg er allerede nu i god løbeform og starter derfor ikke helt roligt ud.  Nedenfor kan I læse, hvordan min løbetræning kommer til at se ud i denne uge. Frem til løbet vil jeg hver mandag dele ugens løbeprogram med jer, så I kan se, hvordan jeg gør og måske selv finde motivationen til at kaste jer ud i at træne op til et løb.

As I shared in my previous post I am going to run a Half Marathon the first of November. It will be my very first Half Marathon and I am looking very much forward to it. Fortunately, I will be having a great support throughout the race, my father. He does Iron Mans and runs marathons so for him it will be a walk in the park! 

My goal is to do the race within 2 hours! Such a goal is not easy to accomplish. My running will be increased and my strength training reduced. I have to get running some kilometers and get a more structured running plan. Below you can read how my running program will look this week. Until the race, I will every Monday share these programs with you. Maybe some of you could find the motivation to get into running yourself or even committing to a race.

IMG_8957

Running program WEEK 39:

MONDAY: Pause

TUESDAY: 12 km. interval

WEDNESDAY: 12-kilometer normal tempo
(between 10 and 12 kilometers per hour)

THURSDAY: 1-hour indoor cycling

FRIDAY: 8-kilometer normal tempo

SATURDAY: Pause

SUNDAY: 16 kilometer

RunLab-Logo-Dr-Kim-Mullen

Have a great Tuesday!

The A - WAY!

A

3 tanker omkring “Running program WEEK 39

  1. Pingback: Running program WEEK 40 | The A-WAY!

Skriv et svar

