Tourist in my own city wearing running shoes

Processed with VSCOcam with c1 preset

D. 1 november skal min far og jeg løbe Hillerød Halvmaraton! Af samme grund har jeg sat løbetræningen i vejret. Jeg har altid løbet meget, men det har været en lidt anden distance, end hvad jeg træner op til at løbe nu. Jeg skal nu til at være mere kreativ i forhold til mine løberuter, da jeg selvfølgelig skal løbe længere end mine sædvanlige 8 kilometer.

The first of November my father and I will be running Hillerød Half Marathon! For this reason I have changed up my running game. I have always been running but it has been a slightly different distance than what I will have to run in November. I have to be more creative in relation to my runnings trails because I will run further than my usal 8 kilometer.

IMG_9571

Denne morgen var jeg ude på en rask 15 kilometers tur inden regnen satte ind. Det overraskede mig HVOR meget af København, jeg nåede at se. Jeg følte mig helt som en turist, da jeg fik set et utal af attraktioner. Turen bød på løb ved søerne, Kastellet, Langelinie Kaj, forbi Den Lille Havfrue, Operaen, Amalienborg og Skuespillerhuset, jeg løb ved Nyhavn, Kongens Nytorv og Kongens Have. Det var en helt fantastisk tur og en super måde at få set byen på! Jeg kan kun anbefale at man en gang imellem leger turist i sin egen by, om det er løbende, cyklende eller gående! Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg skal ud på denne rute!

This morning I was out running a brisk 15 kilometers before the rain set in. It surprised me how much of Copenhagen I managed to see. I felt like a tourist seeing so many different attractions. My run contained running by the Lakes, Kastellet, Langelinie Pier, running past The Little Mermaid, The Opera, Amalienborg and Skuespillerhuset, I ran by Nyhavn, Kongens Nytorv and Kongens Have. I can only recommend to play a tourist in your own city whether you are running, cycling or walking. It is certainly not the last time I will be running this route!

IMG_9257

Lad mig endelig vide hvis I kender andre gode ruter i København! Jeg er mere end interesseret i tips og gode ideer! 🙂

Hav en dejlig søndag og glem ikke at deltage i min konkurrence her, hvor du kan vinde et skræddersyet træningsprogram!

The A - WAY!

A

2 tanker omkring “Tourist in my own city wearing running shoes

Skriv et svar

