WIN A PERSONALLY DESIGNED TRAINING PROGRAM BY ME!!!

gtg-free-people-main

COMPETITION – COMPETITION – COMPETITION

Som I ved er jeg uddannet Personlig Træner. I jobbet som Personlig Træner arbejder man med personer med vidt forskellige baggrunde, vidt forskellige mål og vidt forskellige udgangspunkter! Det kan være, du har et ønske om at tabe dig, strammes op, at kunne løbe eller noget helt andet! Der er SÅ mange derude, som har et ønske om at ændre på nogle ting, men mangler en til at give dem skubbet! Jeg er her for lige netop det!

As you know I am a Personal Trainer. As a Personal Trainer you work with people with different backgrounds, different goals and people from different places in their lives. It may be that you have a desire to lose weight, be more tight, become better at running or something completely different! There are SO many people out there who have a desire to change some things but need someone to give them the last push! I am here to give you that push!

fitness

Jeg vil i denne VIP-konkurrence give en af jer seje læsere muligheden for at vinde et skræddersyet træningsprogram lavet specielt efter én af jeres mål! Træningsprogrammet vil tage hensyn til eventuelle skader, om der er adgang til et fitnesscenter eller ej og hvad der ellers skulle være af problematikker – der er INGEN som ikke kan deltage. Også mine udenlandske følgere skal være mere end velkomne til at deltage! 🙂 Vinderen vil blive fundet d. mandag d. 5 oktober!

In this VIP competition I will give one of you awesome readers the chance to win a custimized training program designed specifically for one of your goals! The training program will take into consideration any injuries, if there is access to a gym or not or if something else should be problematic. There is NONE who cannot participate. Also my foreign followers must be more than welcome to participate! 🙂 The winner will be found the 5th of October.

fitness

Lyder dette som en god mulighed? Alt du skal gøre for at deltage i konkurrencen, er følgende:

  1. Følge bloggen enten via mail, som sker i højre side af hjemmesiden eller via Bloglovin’ her.
  2. Skrive en kommentar i kommentarfeltet således at jeg har jeres mail, samt hvis I vælger at følge bloggen via Bloglovin’, må I meget gerne skrive jeres Bloglovin’-navn ligeså.

Does this sound like a great oppurtunity? All you need to do to participate in the competition is to:

  1. Follow the blog either on mail, which takes place on the right side of this page or on Bloglovin’ here.
  2. Write a comment so that I will have your mail and if you chose to follow the blog on Bloglovin’ please write your Bloglovin’ name as well.

Del endelig konkurrencen med venner og bekendte og giv dem chancen for at vinde!

priorities

GOOD LUCK!!

The A - WAY!

A

22 tanker omkring “WIN A PERSONALLY DESIGNED TRAINING PROGRAM BY ME!!!

  1. Jeg deltager! Vil super gerne have slanke modellår, da jeg faktisk har en modelkontrakt, dog kunne mine lår godt trænge til at blive mindre! Håber jeg er den heldige 🙂

    Like

  2. Pingback: #Instalately – having a great life! | The A-WAY!

  3. Pingback: Tourist in my own city wearing running shoes | The A-WAY!

  4. Sikke en fantastisk konkurrence. Hvor ville jeg værdsætte at kunne få kyndig vejledning til at tage min træning op på næste niveau og dermed også krop og sind. For mig er linket mellem min kost og træning og mit velvære enormt tæt og altafgørende…. Krydser fingre og følger på bloglovin hvor jeg vist bare hedder Rikke Melgaard, ellers kan jeg findes via mail melgaard.r@gmail.com

    Tak for inspirerende og velskreven blog. God weekend!

    Like

  5. Wauv tænk hvis man kunne være så heldig. Ville super gerne have hjælp til at komme i gang med træningen – gerne et program der ikke kræver et fitness center. Ville super gerne have hjælp til at blive opstrammet og fit. Jeg krydser fingre og håber på det bedste.

    Like

    • Jeg følger dig på facebook og sætter stor pris på dine opslag. Ville også gerne tilmelde min mail på din hjemmeside, men det lykkedes desværre ikke. 😞
      Hvornår finder du vinderen?

      Like

      • Det lyder underligt, hvad er problemet, det kan være jeg kan rette op på det herinde fra 🙂
        Godt set! Havde helt glemt at skrive slutdato på! Vinderen findes d. 5 oktober 🙂
        Hav en super aften!

        Like

    • Et program som ikke kræver fitness center kan sagtens klares! 🙂 Ville super gerne hjælpe dig! Hvis ikke du skulle være så heldig at gå hen og vinde, skal du endelig bare kontakte mig, da jeg både laver træningsprogrammer og personlig træning, som ikke nødvendigvis skal være tilknyttet et fitness center 🙂
      KNUS!

      Like

  6. Jeg ville elske at få et program lige til mig.. jeg har minus tid til træning, så savner noget jeg kan gøre hjemme og gerne lidt hurtigt. 🙂 Og kroppen er bare ikke den samme når man først rammer de 40..
    Krydser fingre for at jeg er heldig.
    Mit bloglovin’ navn er Miatilda Andersen

    Like

    • Kender godt det med at have svært ved at nå træningen, men vigtigt er det jo 🙂 Men om træningen laves på stuegulvet eller andetsteds betyder intet, bare det at man får det gjort!
      Jeg krydser fingre for dig! 🙂
      Knus

      Like

    • Så må vi krydse fingre for dig! Stærkt at du deltager! 🙂 hvis ikke du skulle gå hen og vinde må du endelig kontakte mig og for laver også programmer og kører også personlig træning 🙂
      God dag! Knus

      Like

  7. Et skræddersyet træningsprogram er lige hvad jeg ønsker mig 🙂
    Især hvis du bliver min personlige træner. Det kan da kun blive godt 🙂

    Like

    • Så er det den helt rigtige konkurrence at deltage i! 🙂
      Held og lykke 👍🏼 og ellers laver jeg også programmer til folk – så hvis ikke du vinder kontakt mig endelig 🙂 knus

      Like

Skriv et svar

