Back to the healthy life!

11220898_10207687426927185_5189425316901374519_n

Forrige mandag startede jeg på uddannelsen Ernæring og Sundhed på Metropol. Introtiden kulminerede til slut i en rustur til Middelfart fra denne onsdag til fredag. Disse dage har været sjove og uden fokus på hverken træning, kalorier eller nogen form for sundhed i den forstand. Vi fik en del alkohol, kage og masser af mad indenbords, dog af den sunde slags! 🙂

Last Monday I began studying Nutrition and Health at Metropol in Copenhagen. Our Intro culmitated in an Intro-trip to Middelfart from this Wednesday to Friday. These days have been fun and without any focus on either exercise, calories or health in that sense. We got a lot of alcohol, cake and lots of food, however, the healthy kind! 🙂 

12002291_10153606887084452_16740290918995340_n

Nu er jeg tilbage på skansen og er klar til at tage hverdagens vante og sunde rutiner tilbage i brug og tro mig jeg har set frem til dette! Godt nok har introtiden været sjov, men jeg er en hverdagspige!  Jeg elsker hverdagen, hvilket egentlig er meget heldigt, eftersom der er 5 hverdage og kun 2 weekenddage på en uge. 🙂

Now I am back and ready to take my healthy routines back into use and believe me I have looked forward to this! Even though the Intro has been fun I am and will always be an everyday girl! I love my everydays, which are very fortunate since there are 5 everydays and onlys two weekend days in a week. 🙂

IMG_9257

Jeg startede denne lørdag morgen med at løbe 12,7 km. med min far! Den perfekte måde at få kickstartet den sunde linje på igen. Jeg syntes, at når jeg får dyrket motion fra morgenstunden af, så er det meget lettere at være sund resten af dagen. Det er som om, min motivation øges, hvilket måske hænger sammen med, at når man dyrker motion producerer kroppen endorfiner, som er kroppens eget lykkemedicin.

I started this Saturday morning by running 12.7 kilometers with my father. It was the perfect way to kickstart the healthy life again. I think it is much easier to be healthy the rest of the day when exercising in the morning. It might be due to the fact that when you are exercising the body produces endorphins which are the body’s own happiness medicine.

IMG_9497

Nu vil jeg smutte tilbage til lørdagens planer og få lavet lidt lektier! 🙂

The A - WAY!

Nyd jeres fridag!

A

2 tanker omkring “Back to the healthy life!

Skriv et svar

