10 sjove facts om mig

Nu vil jeg hoppe med på trenden! Jeg ser nu flere og flere bloggere som deler random, hyggelige og skøre facts om dem selv for tiden. Jeg syntes personligt selv, at disse indlæg er super hyggelige at læse, da man her har mulighed for at få et større kendskab til personen bag skærmen. Jeg har blandt andet set dette fænomen hos Anna WarringtonEmily Salomon og Helse Matilde. Forhåbentlig, synes I lige så godt om det som jeg, i hvert fald kommer I ikke uden om disse 10 facts om mig! 🙂

IMG_5235

  1. Jeg snakker og går i søvne. Det var en hel del værre, da jeg var yngre, men jeg snakker stadig nok til, at man godt kan få et godt grin!
  2. Jeg har 7 søskende, nogle af dem er dog bonusbørn. I alt har jeg selv 3 søstre.
  3. Jeg har været i Moskva 2 gange til EM med tennis.
  4. Mine forældres hunde hedder Teddy og Futte – og Futte er en pige!
  5. Jeg siger ofte 7-9-13! Jeg er ikke overtroisk, det er bare for at være på den sikre side! 😀
  6. Jeg er dette semester startet på Metropol (Ernæring og Sundhed)! 3,5 år på skolebænken til mig! 🙂
  7. Jeg har en forkærlighed for sko og især stiletter! Har formentlig over 50 par!
  8. Jeg elsker julen! Pynt, konfekt, stemning, gaver – ja alt ved julen!
  9. Jeg elsker at kigge på mennesker og kan sagtens bruge lang tid på en cafe ved bare at gøre dette!
  10. Jeg vågner ALTID mega tidligt også selvom jeg er kommet sent i seng. I tidligt mener jeg 6-7 tiden!

Deler vi måske et punkt eller to?

XO

A

Skriv et svar

