Morgenbræt på Ibsen & Co

_DSjnC1735

I torsdags fik jeg endelig besøgt Ibsen & Co på Frederiksberg. Jeg har længe ønsket at besøge stedet, men timingen har ikke været der før nu. Ikke at man kan sige, at timingen var der i torsdags, hvis i husker, regnede det virkelig meget! Aftalen var dog lavet og der var ikke andet at gøre end at springe i regnfrakken og så afsted på cyklen og heldigvis for det! Ibsen & Co’s café og morgenmad den våde cykeltur værd!

Earlier this week I finally got to visit Ibsen & Co. I have for a while wanted to visit this place but the timing has not been right before now. Even though it was raining, Ibsen & Co’s breakfast made up for the bike ride in the rain.

_DSC1728

_DSC17jj30

Caféen ligger på Gammel Kongevej og super fin. Når vejret er til det, er det muligt at sidde ud ved deres fortovsborde, hvilket jeg bliver nødt til at gøre på et tidspunkt. Caféns indretning er rigtig hyggelig og giver stedet en hjemlig stemning. I løbet af mit besøg kunne man fornemme, at her kommer mange lokale forbi. Jeg elsker steder, som har stamkunder, da man så kan være sikker på, at det er et godt sted og samtidig giver det en god hverdags-vibe.

The cafe is located on Gammel Kongevej in Frederiksberg. When the weather allows, it is possible to sit at their sidewalk tables and this I has to try some time! The cafe’s decor is really nice and gives the place a homely atmosphere. During my visit I could sense that a lot of locals came by and this gave the place a great everyday vibe.

11111_DSC1739

Jeg valgte at gå ombord på deres morgenbræt, som bestod af økologisk brød (både rugbrød og rugbolle), ost, skyr m. hjemmelavet müsli og havtorn puré, en croissant og et blødkogt æg. Hertil fik jeg et glas friskpresset appelsinjuice og en cappuccino.

I ordered their morning board which consisted of organic bread, cheese, yoghurt with homemade granola and sea buckthorn puree, a croissant and a soft-boiled egg. In addition I ordered a glass of freshly sqeezed orange juice and a cappuccino.

_DSkC1740

På billedet ser I en pige, som er meget tilfreds med situationen! Morgenbrættet var lækkert og overvejende sundt, hvilket jeg sætter pris på. Jeg kan godt lide, at man ikke får serveret oceaner af mad, men at man får serveret en god og passende portion. 🙂 Alt i alt en virkelig suveræn og hyggelig morgen til trods for det kedelige og grå vejr! Jeg vil sende min varmeste anbefaling afsted til Ibsen & Co.

The picture shows a very satisfied girl. The breakfast was delicious and mostly healthy which I appreciate. I also like that you are not served too much food but instead good and adequate portions. 🙂 All in all a really great and pleasant morning despite the boring and gray weather. I will give Ibsen & Co my warmest recommendation.

Skærmbillede 2015-08-29 kl. 12.02.12

Hvis I ikke ved, hvor I skal spise imorgen, er Ibsen & Co et oplagt valg!

The A - WAY!

Hav en dejlig lørdag!

A

En tanke omkring “Morgenbræt på Ibsen & Co

Skriv et svar

