Results from my 3-DAY Juice Cleanse

Som lovet skal I få en update på min 3-day cleanse fra Unplugged Juice! Første indlæg kan I læse her! Før jeg overhovedet starter, vil jeg fortælle jer – DET VAR HÅRDT! Både fysisk og mentalt! Var det det værd? JA – til trods for de ufattelig mange urenheder, jeg har fået af det, men det vil jeg komme mere ind på i den lille dagbog, jeg har lavet over cleansen! 🙂

As I promised I will share the results of my 3-day cleanse from Unplugged Juice! You can read my first post here! Before I start I need to share with you – IT WAS HARD TO GET THROUGH THIS CLEANSE – both physically and mentally! Was it worth it? YES – despite the pimples I’ve got from it! This I will get more into in the little diary I have made about the cleanse! 🙂

Skærmbillede 2015-08-25 kl. 19.58.29

Day 1:

Den første dag mærkede jeg ingen rigtig sult og min arbejdsdag forløb smertefrit imod al forventning. Juicerne smagte fantastisk og frem til efter frokost var jeg på toppen og fuld af energi! Efter jeg fik fri fra arbejde, begyndte en virkelig slem hovedpine! Jeg blev træt, slatten, fik kvalme, ondt i halsen – jeg følte virkelig, jeg var ved at blive syg! En ting som kom utrolig meget bag på mig, var at jeg simpelthen ikke kunne drikke de sidste to juicer, jeg var fuldstændig mæt! Jeg hoppede derimod meget tidligt i seng (kl. 20) og sov i 11 timer, hvilket jeg ellers ALDRIG gør!

I did not feel real hunger the first day and my day at the office went smoothly against all my expectations. The juices tasted fantastic and until after lunch I was full of energy! After work, I got a really bad headache! I got tired, got a sore throat, were nausea – I felt like I was getting sick! One thing that surprised me was that I simply could not drink the last two juices I was completely full. I went very early to bed (8 o’clock) and slept for 11 hours, which I never do!

Day 2:

Jeg vågnede op med en mærkelig tung følelse i kroppen og absolut ingen appetit! Det sidste jeg havde lyst til, var juice! Jeg fik med nød og næppe kæmpet mig igennem den første juice. Jeg havde forventet, at jeg ville være dødsulten, men jeg var derimod helt forkvalmet af smagen og konsistensen af juice, at jeg helt glemte min sult. Kvalmen fortog sig en smule op ad dagen, mens hovedpinen stadig varede ved. Min hud begyndte samtidig at ligne en vulkan, som skulle til at eksplodere. Overalt poppede der urenheder op. Jeg vil ikke anbefale at tage denne kur lige inden en stor begivenhed, det tog i hvert fald min hud flere dage at komme sig over og jeg er stadig ikke helt ovre det! Igen den dag fik jeg ikke drukket alle juicer og endte tidligt i seng igen!

I woke up with a strange feeling in my body and absolutely no appetite! The last thing I wanted was juice! I completely forgot my hunger because of the nausea I had. The nausea subsided during the day while the headache still persisted. My skin began to explode and everywhere you could find pimples! I would not recommend anyone doing this cleanse just before a big event because of this. Again this day I did not drink all the juices and slept early as well.

Day 3:

Jeg vågnede op med en forøget energi og motivationen og humøret var i top. Jeg tror, det er fordi, at jeg vidste, det var min sidste dag på kuren og jeg endelig kunne se en ende på udrenselsen! Dagen forløber fint og uden problemer. Tredje-dagen er helt klart den letteste! 🙂

I woke up with increased energy and my motivation were high! I think this was because I knew it was my last day on the cleanse and I could finally see an end to the cleanse. The day went very well and without any problems. The third day was definately the easiest! 🙂

Skærmbillede 2015-08-25 kl. 19.59.07

Results:

Jeg har fået en større energi og en bedre nattesøvn. Min hud er desværre stadig i udbrud 😦 Håber snart, at den går i orden, men mon ikke! Det viser, at min krop har haft noget at rense og jeg tager det som en positiv ting, at kroppen reagerer! Jeg er dog ikke sikker på at jeg ville gøre det igen. Jeg syntes, det var utrolig hårdt og ubehageligt at have det, som jeg havde det, men bestemt en oplevelse!

I have got a greater energy and I sleep better during the night. My skin in unfortunately still erupting 😦 I hope it soon will get better, but I think it shows that my body had something to cleanse and I take it as a positive sign that my body reacts. However, I am not sure if I would do it again. I thought it was incredibly hard and uncomfortable to feel like I did, but it was most certainly an experience! 

1554632_623447627731573_5408806101092179756_n

The A - WAY!

Please ask if you should have any questions!

Have a great day!

A

5 tanker omkring “Results from my 3-DAY Juice Cleanse

    • Hey Pia!
      I get you completely! As I also wrote in my post: I am happy that I tried it, but I would not do it again 🙂 But people reacts very differently so perhaps it would be easier for you 🙂
      Have a great day!
      A

      Like

Skriv et svar

