My S.H.O.W.E.R Routines

_DSC1693

I dag vil jeg komme lidt omkring mine brusebads-rutiner. Jeg går meget op i, at min hud og mit hår har de bedste forudsætninger for at stråle, være sundt og være lækkert og dette kræver selvfølgelig også nogen ordentlige produkter! Produkterne skal selvfølgelig passe til en selv og jeg er så heldig at have fundet disse, som harmonerer virkelig godt med både hud og hår. I øjeblikket er min rutine som følger:

Jeg vasker i øjeblikket mit hår i TRESemmé’s Natrual Shampoo, som kan købes i den nærmeste Matas! Og garanteret også Føtex! 🙂 Den virker rigtig reparerende på mine afblegede spidser og derudover indeholder den ingen parabener, hvilket kun er et plus! Jeg bruger aldrig balsam, da jeg benytter mig af en god hårolie i stedet.

English version:

Today I will talk a bit about my shower routines. I care a lot for my skin and my hair and I want it to shine, to be healthy and to be beautiful! This requires, of course, some decent products! I have found these products which harmonize very well with both my skin and my hair. Currently, my routine is as follows. 

I currently wash my hair in TRESemmé’s Natural Shampoo. It is really healing on my bleached tips and additionally it contains no parabens, which is a plus in my book! I never use conditioner because I use a great hair oil instead.

Skærmbillede 2015-08-16 kl. 08.50.27

Til at vaske kroppen bruger jeg John Masters Organics Rosemary & Arnica Bodywash. Sæben er sammensat af økologiske ingredienser og er samtidig også tilsat beroligende ingredienser for huden.

English version

To wash my body, I use John Masters Organics Rosemary & Arnica Bodywash. The soap is made of organic ingredients and is also added calming ingredients.

_DSC1685

Når håret er vasket og kroppen renset, smører jeg mig ind i John Masters Organics Rosemary & Arnica Body milk. Som sportsmand er den ekstragod, fordi den indeholder guldblomme, ligesom sæben gør det, som lindrer ømme muskler. Det jeg også syntes er rart ved denne, er at den tørrer meget hurtigt ind i huden, så man hurtigt kan få tøj på om morgenen! VIGTIG faktor for mit vekommende! 🙂

Til håret bruger jeg Björn Axéns Argan Oil. Den er økologisk, giver sådan en fin shine og virker fantastisk reparerende på mine slidte spidser! Jeg skal også snart klippes, men er så glad for mit lange hår. Jeg er glad for, at jeg kan strække min klipning lidt med denne hårolie!

English version

When my hair is washed and my body is cleaned I then moisturize my body with John Masters Organics Rosemary & Arnica Body milk. As a sportsman, this body milk is extra good because it contains the arnica which heals sore muscles. What I also think is great about the body milk is that it dries very quickly so you can quickly get dressed in the morning. IMPORTANT factor for me! 🙂

_DSC1679

Hvis jeg føler, at min hud trænger til ekstra pleje og fugt, blander jeg lidt af Weledas Pomegranate Regenerating Body Oil sammen med min Bodymilk, hvilket fungerer rigtig godt.  Afslutningsvis bruger jeg Matas Natur Deo Roll-on inden, jeg drøner ud på arbejde, til fest eller noget helt tredje!

English version

If I feel like my skin needs some extra care and moisture I mix my body milk with Weleda’s Pomegranate Regenerating Body Oil. Finally, I use the Matas Natur Deo Roll-on before I go out into the world.

_DSC1675

Det er ikke mange produkter, jeg bruger i øjeblikket, men jeg behøver ikke flere! Min krop og mit hår bliver næret og dette kan både ses og mærkes tydeligt i det virkelige liv.

English version

It is not many products I use at the moment, but it is all I need! My body and my hair is nourished and this you can both see and feel in real life. 

The A - WAY!

Thanks for reading!

A

4 tanker omkring “My S.H.O.W.E.R Routines

Skriv en kommentar