Unplugged Juice Cleanse – 3 days drowned in JUICE!

Det sidste halve år har det været utrolig trendy at udrense kroppen, især en speciel udrensning har været populær, nemlig Juice Cleansing! Som det ligger i ordet, skal denne kur udrense kroppen og samtidig skabe balance.

405006_388578707885134_535690177_n

I dag er jeg startet på en 3 dages frugt- & grøntsagsjuice Cleanse fra Unplugged Juice! Jeg er meget spændt på, hvordan forløbet kommer til at gå! Formålet med denne kur for mig er, at komme af med diverse affaldsstoffer, som skulle være ophobet i min kroppen, samt at få genstartet hele systemet. Dette opnås ved hjælp af juice, som er fyldt med vitaminer og antioxidanter. Unplugged Juice lover med egne ord, at man under kuren ikke vil føle sult, hvis man følger deres guidelines. Præcis i forhold til dette er jeg en kende skeptisk, men jeg glæder mig til at finde ud af, om de har ret! Det håber jeg, at de har! 🙂

English version below photo

1554632_623447627731573_5408806101092179756_n

In the past six months, it has been incredibly trendy to cleanse your body, especially Juice Cleansing has been in. As the word says, the goal with this is to cleanse the body and create balance.

Today I am starting a 3-day juice cleanse from Unplugged Juice! I am very curious to see how the process will be. For me, the purpose with this cleanse is to get rid of various waste substances there should be in my body, and also to kind of restart my entire system. This goal should be achieved by drinking juices, which are filled with vitamins and antioxidants. Unplugged Juice promises that you during the cleanse will not feel hunger if you follow their guidelines. In relation to this I am a little skeptical, but I am looking forward to finding out if they are right! I hope they are! 🙂 

Image-1

Selve cleansen er meget ligetil! Jeg skal starte dagen med at drikke 1 stk. aloe vera shot og herefter 5 forskellige frugt- og grøntsagsjuice, med cirka 2-3 timers mellemrum. Flaskeren, hvori man finder juicen, er numeret med tallene 1-6, så man på denne måde ved, hvilken rækkefølge de skal drikkes. MEGET NEMT! Juicene må kun suppleres med vand, grøn the og hvis det er virkelig nødvendigt lidt grøntsager eller frugt, dette vil jeg dog forsøge at undgå. 🙂

Frem til kurens start har jeg forberedt kroppen på den måde, at jeg har spist flydende kost frem til efter frokost hver dag, samt spist letfordøjelig føde. I dagene op til kuren har jeg for eksempel drukket smoothie, spist frugt og salat. Den største udfordring bliver at undvære min morgenkaffe! 🙂 Den er jeg fan af! Det bliver spændende at se, hvilken effekt juicekuren vil have på denne trang!

English version

The cleans itself is very straightforward! I start every day by drinking an aloe vera shot and then 5 different fruit and vegetable juices the rest of the day, with approximately 2-3 hours between. The juice bottles are numbered with the numbers 1-6 and that is the order in which they should be drunk. VERY EASY! The juices may only be supplemented with water, green tea and if it is really needed some vegetables or some fruit – this though I will try to avoid doing! 🙂

To prepare my body to the cleanse I have been eating liquid and easily digestible foods until after lunch every day. In the days leading to the cleanse I have been drinking smoothie, eating fruits and salads. The biggest challenge will be to do without my morning coffee! 🙂 It will be interesting to see what effect the juice cleanse will have on this!

Skærmbillede 2015-08-13 kl. 10.06.32

Efter disse tre dage håber jeg på, at have fået en forøget energi, mere glød i huden, en bedre søvn, føle mig mindre oppustet og vigtigst at alt, en bedre følelse af den RIGTIGE sult.


After these three days, I hope to feel more energized, get a better glow, sleep better, feel less bloated and most importantly get a better feeling of REAL hunger! 

The A - WAY!

Thanks for reading!

A

5 tanker omkring “Unplugged Juice Cleanse – 3 days drowned in JUICE!

  1. Pingback: Results from my 3-DAY Juice Cleanse | The A-WAY!

    • Hej Louise 🙂
      Dejligt at høre du følger med! Og fortsæt endelig med det!
      Jeg kan sige så meget at 1. Dagen var slem i forhold til at undvære kaffen, men allerede i dag på 2. Dagen mangler jeg den faktisk ikke på samme måde, men jo savner den, men det er mere tanken om den, tror jeg 🙂
      Hav en dejlig fredag!
      Kh Amanda

      Like

Skriv et svar

