My Monthly Bucket List : August

Den sidste måned har været helt fantastisk og fuldstændig fyldt med rejser, arbejde, aftaler og hyggelige planer! I kan læse juli måneds bucket list her! 🙂 Der er MANGE ting på min liste, jeg ikke har fået nået i juli måned, hvilket jeg giver det danske vejr skylden for! 🙂

The past month has been absolutely amazing og completely filled with vacations, work, appointments and cozy plans! There are MANY things on my past Bucket List which I did not complete. This I blame the Danish weather! 🙂

Skærmbillede 2015-08-03 kl. 10.13.10

Dette betyder dog ikke, at jeg har ligget på den lade sig og kedet mig! NEJ! Jeg har både været flere weekender i Rungsted, jeg har været i Frankrig og i Amsterdam, jeg har spist på adskillede super lækre restauranter, jeg har fået meldt mig ind i Fitness World igen, fået trænet en masse, købt nye løbeshorts og bedst af alt, jeg er kommet ind på mit studie! 🙂 Jeg har nydt juli måned fuldt ud og satser på august bliver ligeså skøn! Billeder fra den sidste måned og min nye Bucket List ses nedenfor.

This does not mean I have bored! NO NO! I have been several weekends in Rungsted, I have been to France and to Amsterdam, I have been at various amazing restaurants, I have joined Fitness World again, I have been training a lot, I have bought new running-shorts and best of all I got accepted to my study! 🙂 I have been enjoying July to the fullest og I hope to get an as wonderful August! Pictures from the past month and my newest Bucket List can be seen below.

_DSC1527

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.41.25

Skærmbillede 2015-07-07 kl. 08.07.56

Skærmbillede 2015-07-16 kl. 16.46.03

Skærmbillede 2015-07-28 kl. 20.13.25

Skærmbillede 2015-07-30 kl. 08.29.44

Af ting jeg ikke har nået, er blandt andet at komme på stranden, bade i havet, spise på min fars båd og i Kongens Have – i kan godt se, alle disse ting er afhængige af, at vejret spiller 🙂 Forhåbentlig bliver der mulighed for at realisere nogen af ønskerne i august måned! Og nu til August måned Bucket List.

Of things I have not achieved is among other things getting to the beach, swim in the ocean, eating on my fathers boat and dine in Kongens Have in Copenhagen. You might see that all those things depend on how the weather is 🙂 Hopefully it will be possible to do these things in August. And now the Bucket List for August.

Skærmbillede 2015-06-08 kl. 12.15.42

My Bucket List: The 10 things I would like to do in August

  1. Besøge min mormor & morfar i deres sommerhus                              (visit my grandparents in their summerhouse)
  2. Deltage i fine events i forbindelse med Copehagen Fashion Week (participate in lovely events during Copehagen Fashion Week)
  3. Fejre min lillesøsters 18 års og finde en super gave til hende!     (celebrate my sisters birthday and find an amazing gift for her!)
  4. Forberede studiestart! 🙂                                                                 (prepare myself for starting school)
  5. Invitere min søde veninde Melanie på middag                                   (invite my sweet friend Melanie for dinner at my place)
  6. Spille tennis for første gang i 2 år! Det bliver sjovt 🙂                           (play tennis again for the first time in two years! Can’t wait!)
  7. Træne og løbe en masse i Fitness World og udendørs!                         (do a lot of fitness and running, both in Fitness World and outdoors)
  8. Prøve at nå op og besøge min fars sommerhus, måske med en veninde! (try to visit my fathers summerhouse, perhaps with a friend!)
  9. Spise i Kongens Have eller på min fars båd, hvis vejret er til det.         (eat in Kongens Have or at my fathers boat if the weather allows.
  10. Tage på Hotel Chocolat med min lillesøster, det er en sen julegave!   (visit Hotel Chocolat with my littlesister, it is a very late christmas gift)

Thanks for reading!

A

Skriv et svar

