Accepted to University! – I am a VERY happy girl today!

Skærmbillede 2015-07-30 kl. 08.29.44

Jeg er én utrolig glad pige i dag! 🙂  Vejret er godt og jeg er blevet optaget på mit ønskestudie, nemlig Ernæring og Sundhed på Metropol beliggende på Kultorvet i København. Jeg kunne ikke ønske mig en bedre placering! 🙂 Den 1. september 2015 skal jeg i gang med at lære en hel masse om kost, sundhed, fødevarer, ernæring, ledelse og en hel masse mere! Jeg kan slet ikke vente med at komme i gang og blive klogere og samtidig dele en hel masse af det jeg lærer med jer!

Nu vil jeg smutte tilbage til livet og fortælle endnu flere om den gode nyhed!

English version

I am one very happy girl today! 🙂 The weather is fantastic and I have been accepted to my dream-education Nutrition and Health! My university is called Metropol and is placed on Kultorvet in Copenhagen and I could not wish for a better location than this! 🙂 On the 1 of September 2015 I will start learning about heath, food, nutrition, leadership and a whole lot more! I cannot wait to get started and get smarter while sharing a lot of what I learn with you guys!

Now I will jump back to life and tell even more about the good news!

Skærmbillede 2015-07-30 kl. 08.44.21

Have a great day!

A

Skærmbillede 2015-07-30 kl. 08.31.32

2 tanker omkring “Accepted to University! – I am a VERY happy girl today!

Skriv et svar

