The end of Project 15 Day Cleanse!

English version in the bottom.

Som lovet kommer der her en lille opdatering på, hvordan forløbet under 15 Day Cleanse har været og om der er nogen resultater at se! Til dem af jer der lige er kommet til, kan i læse mit første indlæg om 15 Day Cleanse her!

Skærmbillede 2015-07-04 kl. 16.08.24

Jeg vil starte med at sige, at jeg havde forventet toiletbesøgene meget værre! De første 4-5 dage var det slemt, jeg tror ikke jeg behøver uddybe dette! Men herefter fik jeg en relativt almindelig mave igen.

Jeg havde ikke noget decideret ønske om at tabe mig, men målet var derimod en udrensning af mine indre organer. Af samme årsag indtog jeg heller ikke kun ren slankekost. Det kan muligvis også være derfor, min mave opførte sig relativt normalt.

I perioden har jeg hverken taget på eller tabt mig. Jeg har derimod opnået et større velvære. Jeg kan mærke, at jeg er gladere, ser generelt ting i et mere positivt lys, har fået mere energi og en større lyst til at leve livet og tage chancer! Jeg er super glad for at have prøvet Vitaviva’s 15 Day Cleanse og jeg kunne sagtens finde på at gøre det igen på et andet tidspunkt! 🙂

Skærmbillede 2015-07-04 kl. 16.02.48

English version

As promised, here is an update on how my 15 Day Cleanse has been and whether there where any results to be seen. I’ll start by telling that I expected to visit the toilet a lot more than I did! The first 4-5 days contained a lot of visits, I don’t think I need to dwell on this! But after these days my stomach seemed to be back to normal.

I had no actual desire to lose weight on this cleanse. The goal was a cleanse of my internal organs. For the same reason I did not go on an actual diet while being on the cleanse. It may be why my stomach behaved relatively normal. In the period of this cleanse I did not lose weight nor gained. In contrast I achieved a greater well-being! I feel a lot happier, I generally see things in a more positive light, I have more energy and a greater desire to live life and take chances! I am super happy to have tried Vitaviva’s 15 Day Cleanse and I could easily find myself doing it again some other time! 🙂

Skærmbillede 2015-07-04 kl. 16.03.11

Thanks for following!

A

3 tanker omkring “The end of Project 15 Day Cleanse!

  1. Jeg bliver nødt til lige at spørge ind til toiletbesøgene, da det er det, der gør mig mest nervøs for at prøve. Gider jo ikke sidde buret inde en hel uge 😉 Er det kun om morgenen maven går bananas, eller er det fordelt over hele dagen?

    Like

    • Det er helt i orden! Spørg endelig løs! 🙂
      Jeg vil sige, at de første to dage skulle jeg gerne have et toilet inden for rækkevidde, sådan ca hele tiden 🙂
      Men herefter kunne jeg i hvertfald saftens “styre” det, hvis man kan sige det sådan. I starten var det over hele dagen, men efter var det om formiddagen toiletbesøger primært var. Jeg kan jo selvfølgelig ikke sige hvordan pillerne vil regere på din krop 🙂 Jeg håber, at det var svar nok! Ellers må du endelig spørge igen:)
      Kh Amanda

      Like

Skriv et svar

