#Instalately – a short week!

Jeg er nu nået til min sidste dag i skønne Frankrig! 😦 Jeg rejser hjem i aften, men heldigvis skal jeg allerede til Amsterdam på fredag, så jeg har masser at se frem til!

Denne omgang #Instalately er kortet af fra torsdag, for jeg laver nemlig et seperat indlæg senere på ugen fra Frankrig.

English Version:

Today is my last day in amazing France! 😦 I am travelling back to Copenhagen tonight, but thankfully I am going to Amsterdam on Friday so I have a lot to look forward to!

This #Instalately is quite short because I will make a post only for France later this week.

Skærmbillede 2015-07-20 kl. 10.21.00

I tirsdags fik jeg lavet de flotteste Eye-lash exensions hos Amazing Care som i kan læse meget mere om her!

Tuesday I got the most beautiful Eye-lash extensions at Amazing Care. You can read more about my visit here!

Skærmbillede 2015-07-20 kl. 10.21.48

Jeg har haft passet min mors hus, så den har stået på ren aflsapning og lækre møbler 🙂

The last week I have been at my moms house. It has been very casual and very nice, also the furnitures 🙂

Skærmbillede 2015-07-20 kl. 10.22.05

Skærmbillede 2015-07-20 kl. 10.21.57

Jeg spiste rigtig god lækker hjemmelavet mad i sidste uge! 🙂 Nemme retter, men super lækkert!

Last week I got some really nice home cooked food! 🙂 Easy to make but very delicious! 

Skærmbillede 2015-07-20 kl. 10.39.12

I hope you are enjoying Denmark! I will now run out into the sun to get my last tan before heading home! 🙂

Thanks for reading!

A

Skriv et svar

