Et hurtigt check-in fra det franske

Så er Frankrig og fredag morgen skudt suverænt igang! 🙂    Morgenen startede allerede 6.30 for mit vedkommende. Jeg tror ikke, mit indre vækkeur følger ikke den normale tidszone! 🙂 Der gik ikke lang tid, fra jeg vågnede til jeg var i løbeskoene! Selv kl. 6.30 er det varmt hernede! Efter løbeturen fløj jeg straks en tur i poolen for at køle ned!    Nu sidder jeg pt i solen og nyder stilheden og en dejlig kop kaffe! Tvivler dog stærkt på at resten af hytten vågner foreløbigt 🙂

Hav en fantastisk fredag!

A

Skriv et svar

