VINDEREN AF ISIS KONKURRENCEN ER FUNDET!

Inden jeg rejser mod de varmere himmelstrøg, vil jeg lige starte torsdagen med en fantastisk nyhed til én af jer skønne mennesker! Vinderen af ISIS DK konkurrencen er nemlig fundet 🙂

Skærmbillede 2015-06-30 kl. 16.34.37

Det har været så hyggeligt at følge med i, hvad der gør jer glade i hverdagen! Det var næsten så hyggeligt, at jeg havde lyst til at køre konkurrencen videre længere endnu! MEN én vinder af en stor og lækker goodiebag fra ISIS DK skal der findes!

Skærmbillede 2015-07-16 kl. 09.19.33

Cathrine 🙂 🙂 🙂 

Hun skriver, om hvad der gør hende glad:

😄 Ih, der er så mange ting, der gør mig glad i hverdagen. Solskin på altanen, en god booty-træning, min familie og min kæreste 

Godt selskab, godt vejr og gode omgivelser = en dejlig hverdag 😄

Vinderen er kontaktet direkte via mail.

Hav en fantastisk dag!

A

Skærmbillede 2015-07-16 kl. 09.21.26

Skriv et svar

