Eyelash Extensions hos AMAZING CARE!

Skærmbillede 2015-07-15 kl. 15.44.19

Jeg har længe gået med ønsket om, at få lavet Eyelash Extensions, da jeg syntes, folk der fik det lavet, så så skønne ud! Da jeg fik muligheden for at prøve det hos søde og dygtige Michelle, som ejer Amazing Care, skyndte jeg mig at takke ja! Det tager godt og vel halvanden time at få lavet disse og derfor er det vigtigt at gå hos en som er sød, god at tale med og selvfølgelig dygtig, og det kan jeg love jer for at Michelle er! Resultatet taler for sig selv! – og jeg kan fortælle jer en ting – DET ER SÅ FEDT AT HAVE! Jeg har fået masser af komplimenter både i og udenfor træningscentret! Jeg kunne godt gå hen og blive afhængig af det her! 🙂

Skærmbillede 2015-07-15 kl. 15.27.22

Skærmbillede 2015-07-15 kl. 15.27.36

Udover at se skøn ud, er der faktisk flere gode grunde til, hvorfor jeg syntes, man skulle give sine øjne en omgang kærlighed!

Den åbenlyse grund er selvfølgelig, at når du vågner om morgenen, ligner du allerede en million, fra det øjeblik du slår øjnene op! No mascara needed! På den måde kommer man også meget hurtigere ud af døren! Det er rent faktisk også praktisk 🙂 What’s not to like?

Skærmbillede 2015-07-15 kl. 15.26.58

Skærmbillede 2015-07-15 kl. 15.27.12

Men det stopper ikke her! Man behøver ikke længere slås med vaskebjørnsøjne. Især for sådan en træningspige som mig er det et stort plus, for når man sveder, kan man meget let svede sin mascara af, så den kommer til at hænge under øjenene (ikke så lækkert!) Desuden syntes jeg ikke, der er nogen undskyldning for ikke at se lækker ud, når man træner! 🙂 Always reach for the stars!

Nu vil jeg rejse til Frankrig imorgen og blinke en masse med mine lange, lækre vipper 🙂

Hav en dejlig onsdag!

A

En tanke omkring “Eyelash Extensions hos AMAZING CARE!

  1. Pingback: #Instalately – a short week! | The A-WAY!

Skriv et svar

